- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Preview la PR Forum: „Accentul in orice strategie de comunicare se va pune in 2011 pe masurarea rezultatelor de business”

11 Mar, 12:52 • Redactia DailyBusiness
Accentul in orice strategie de comunicare, fie ea de brand sau corporativa, se va pune in 2011 pe masurarea efectiva si punctuala a rezultatelor de business, a declarat Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR, Londra, a carui opinie ofera un preview asupra conferintei PR Forum din 15-16 martie.
Preview la PR Forum: Accentul in orice strategie de comunicare se va pune in 2011 pe masurarea rezultatelor de business

„Masurarea va deveni un subiect major atat in 2011 cat si de acum incolo. Acest accent se va resimti evident si in social media. Nu inseamna ca pana acum, rezultatele nu erau masurate in aceste medii. Existau, doar ca se bazau pe rezultatele cantitative, numar de ‘likes’ pe Facebook, followers pe Twitter, numar de comentarii pe bloguri,” a declarat Stephen Davies, potrivit reprezentantilor companiei Evensys, organizatorul PR Forum.

In privinta industriei locale de comunicare, specialistii de profil considera ca in prezent exista o oarecare presiune asupra dezvoltarii unor tehnici de masurare in PR si a stabilirii obiectivelor pentru rezultatul de business.

Partenerii si directorii din cadrul agentiilor locale apreciaza ca digitalizarea, unificarea domeniului comunicarii prin integrarea ultra-specializarilor pe fiecare componenta, integrarea PR-ului total in cadrul celorlalte componente de comunicare si marketing si, nu in ultimul rand, orientarea catre consumator, sunt principalele abordari intr-o strategie de comunicare functionala.

PR Forum este o conferinta despre comunicarea corporativa si relatiile publice, care reuneste specialisti de profil din comunitatea locala si internationala