- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Pro TV, cel mai fascinant brand romanesc

22 Jun, 14:54 • Redactia DailyBusiness
Pro TV este cel mai fascinant brand romanesc, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research, care a stat la baza Topului 50 Branduri Fascinante lansat, miercuri, de revista Biz, acesta fiind un demers ce a urmarit sa prezinte marcile care ii fascineaza pe romani.
Pro TV, cel mai fascinant brand romanesc

In Top 50 Branduri Fascinante, care a inclus si marci internationale de
prestigiu, Pro TV s-a clasat pe locul al treilea, surclasand nume celebre din
industria media precum Facebook, YouTube, Yahoo si Google.

Printre brandurile romanesti care mai figureaza in acest clasament al celor
mai fascinante 50 de branduri se numara Joe (locul 24), Gerovital (26), Rom
(29), Adevarul (35), Napolact (45), Dorna (46) si Borsec (49).

Pe primul loc in acest top s-a clasat brandul auto italian Ferrari, iar pe
locul al doilea, brandul Discovery.

 In clasament apar si branduri internationale de renume precum Sony (locul
17), L’Oreal (19), Vichy (21),
Coca-Cola (27), Adidas (31), Nokia (33), Yahoo (34), Microsoft (36), Apple
(42), Google (44), Durex (50).

 „Din studiul Unlock Market Research reiese ca un brand fascinant este
mai degraba creativ, plin de viata, original, surprinzator, inovator,
provocator (…). Brandurile fascinante sunt cele care au scris o istorie
personala sau o scriu in acest moment”, se mai arata in studiul citat de [url=http://www.mediafax.ro/cultura-media/pro-tv-cel-mai-fascinant-brand-romanesc-8371841/]Mediafax[/url].