Media & Advertising

Pro TV si-a luat revansa in weekend: Cati romani s-au uitat la primul episod din Las Fierbinti

12 Jan, 16:49 • Redactia DailyBusiness
Pro TV a fost lider de audienta sambata seara, in intervalul de difuzare, 20:29 - 21:56, cand peste 2,2 milioane de telespectatori s-au uitat la episodul Las Fierbinti care a dat startul celui mai urmarit serial romanesc de comedie al ultimilor ani.
Pro TV si-a luat revansa in weekend: Cati romani s-au uitat la primul episod din Las Fierbinti

In minutul de aur,
inregistrat la 21:23, peste 2.6 milioane de telespectatori ii
urmareau pe Bobita, Giani sau Gianina. 

Pe segmentul
publicului comercial, episodul a avut o cota de piata de 27.1% si
12.5 puncte de rating, comparativ cu postul clasat pe locul doi, care
a inregistrat rezultate de doua ori mai mici: 14.4% share si 6.7
puncte de rating.

Pe segmentul
publicului urban, Las Fierbinti a fost si de aceasta data lider de
audienta, avand o cota de piata de 19.1% si 10.4 puncte de rating,
fata de postul clasat pe locul doi, care a inregistrat 11.5% share si
un rating de 6.3 puncte.

La nivel national,
serialul de comedie Las Fierbinti a inregistrat 12.1 puncte de rating
si un share de 21.5%, in timp ce postul situat pe locul doi a reusit
sa obtina 6.3 puncte de rating si 11.1% cota de piata.

Duminica, 11
ianuarie, peste 2,3 milioane de telespectatori au ales sa urmareasca
Legenda lui Hercule, povestea unuia dintre cele mai cunoscute mituri
ale lumii.

Filmul a dominat audienta atat pe segmentele publicului
comercial si urban, cat si national, in intervalul orar 20:28 –
22:10. in minutul de aur, inregistrat la 21:29, peste 2.8 milioane de
telespectatori au fost alaturi de personajul principal al filmului
Legenda lui Hercule.

Legenda lui Hercule
a inregistrat, pe segmentul publicului comercial, o cota de piata
impresionanta de 33.1% si 16.2 puncte de rating, comparativ cu postul
clasat pe locul doi, care a inregistrat un share de 13.1% si 6.4
puncte de rating.

Pro TV a fost lider
de audienta si pe segmentul publicului urban, cu o cota de piata de
23.1% si 13.0 puncte de rating, in timp ce postul clasat pe locul doi
a inregistrat 10.4% share si 5.8 puncte de rating.

Legenda lui Hercule
a fost lider si la nivel national, cu 12.5 puncte de rating si o cota
de piata de 21.2%, iar televiziunea situata pe locul doi a obtinut
6.6 puncte de rating si 11.2% cota de piata.

In prima zi a saptamanii trecute, Pro TV a fost invins de Kanal D in duelul cu seriale turcesti din prime time.