Media & Advertising

Rebranding la Agerpres. Vezi schimbarile de la agentia de presa de stat

18 Sep, 10:44 • Redactia DailyBusiness
Agentia nationala de presa Agerpres are o noua identitate vizuala incepand cu 17 septembrie, precum si noi platforme de comunicare online.
Rebranding la Agerpres. Vezi schimbarile de la agentia de presa de stat

Agentia de presa va pastra fluxurile de
stiri tematice, monitorizarea de presa, arhiva de fotografii si va
introduce trei noi piloni. 

Primul pilon este dat de orientarea
catre mediul online si adaptarea la tendintele din aceasta zona.
Astfel, a fost creat un nou
website, cu o interfata adaptata
dispozitivului de pe care navigheaza vizitatorul.

Va fi, de asemenea, implementat
sistemul de achizitie si plata online pentru fluxuri de stiri si
fotografii. In plus, noua
platforma online va face posibila
integrarea cu cele mai populare retele sociale din
Romania
(Facebook, Twitter, Google +, Youtube).

Al doilea pilon reprezinta imbogatirea
zonei multimedia cu o platforma video interactiva. Aceasta va
cuprinde ilustratie video, live
streaming, flux de stiri video. In
plus, platforma va fi constant actualizata cu interviuri
video si
documentare exclusive Agerpres si va fi integrata cu YouTube.
Al treilea pilon se refera la
introducerea conceptului de jurnalist complet.

Acesta este
redactorul care are
cunostinte si pregatire de baza in domeniile
foto si video, pentru a putea transmite cu
rapiditate stiri complexe catre
publicul sau.