Media & Advertising

Revista de media The Industry, lansata oficial

15 Sep, 12:33 • Redactia DailyBusiness
Primul numar al revistei de media The Industry a fost lansat joi, oficial.
Revista de media The Industry, lansata oficial

Aparuta initial, in luna iulie, sub forma unui numar zero, The Industry are un format de 64 de pagini, fiind coordonata editorial de Iulian Comanescu.

Conceptul grafic apartine agentiei de creatie Griffon and Swans.

„Revista se adreseaza profesionistilor si entuziastilor media, cuprinzind opinii, analize si dialoguri cu si despre toate platformele care compun peisajul media actual”, se arata intr-un comunicat de presa.

In primul numar figureaza o analiza a grilelor de toamna, un inventar companiilor de productie independente de televiziune, un estimat al pietei de publicitate in 2011 si o prezentare a celor mai talentati art directori din Romania.

Printre colaboratorii revistei se numara in aceasta aparitie, Adrian Georgescu, Mihaela Calinoiu, Florentina Ciuverca, dar si coordonatori ai unor reviste media europene, precum Chris Dziadul (Broadband TV News) sau Stewart Clarke (TBI).

The Industry este un proiect Intact Media, iar urmatorul pas consta in lansare site-ului revistei care va furniza stiri si comentarii cu frecventa zilnica.