Media & Advertising

Rusu+Bortun semneaza transformarea AchieveGlobal Romania in Equatorial

18 Nov, 12:36 • Redactia DailyBusiness
AchieveGlobal Romania, unul dintre principalii jucatori pe piata autohtona de training, a devenit Equatorial, in urma unui rebranding semnat de Rusu+Bortun Brand Growers, agentia de strategie si manifestare creativa de brand, si agentia de digital Rusu+Bortun Cyber Growers, care s-au ocupat si de campania de comunicare si noul site al companiei.
Rusu+Bortun semneaza transformarea AchieveGlobal Romania in Equatorial

Rebranding-ul, anuntat inca de acum o luna, a venit intr-un moment de
maturitate a business-ului, dupa 16 ani pe piata, timp in care echipa
AchieveGlobal Romania a experimentat multiple metodologii de training,
tipologii de clienti, proiecte diverse.

Aceasta schimbare marcheaza rezultatul
unui continuu proces de invatare, la finalul caruia trainerii au decis sa
aplice tot ce au descoperit de-a lungul timpului si sa remodeleze compania in asa
fel incat sa raspunda cerintelor personale, dar si ale pietei.
 

Necesitatea unei noi identitati a venit,
astfel, firesc, odata cu noua viziune, si a fost tradusa prin numele
Equatorial. Filosofia companiei se regaseste in sloganul training the working
life si vorbeste despre integrarea optima a diferitelor aspecte care
construiesc viata unui individ: succesul apare atunci cand gasesti echilibrul intre
viata profesionala si cea personala, intre emotional si rational, intre ce vrei
de la tine si ce vrei de la altii.
 

Rusu+Bortun Cyber Growers a desenat si implementat
site-ul Equatorial.ro, acesta fiind
realizat in aceeasi linie cu noua identitate. Pe noul site se gasesc, printre
altele, informatii despre serviciile Equatorial si despre viziunea companiei,
inedita fiind sectiunea „Echipa”, unde fiecare membru este prezentat in doua
ipostaze: cea profesionala (axata pe experienta si pregatire) si cea personala
(axata pe timp liber si pasiuni).
 

Conceptul creativ al campaniei de
comunicare este bazat pe dualitatea care defineste fiecare om din spatele
brandului Equatorial. Astfel, in vizualurile campaniei, echipa este infatisata in
doua ipostaze alaturate: cea business si cea hobby, imbratisand o dualitate
care conduce spre echilibru si armonie si pe care vor sa o transmita mai
departe prin activitatea lor – latura profesionala a vietii completeaza latura
personala, un individ fiind definit doar de amandoua, niciodata doar de una
dintre ele.
 

„A fost nevoie de ore lungi de interviuri
cu fiecare membru al echipei si de un audit al pietei de training ca sa gasim
directia care descrie perfect ce inseamna acum, dupa atatia ani de experienta,
fosta echipa AchieveGlobal”, a spus Adriana Lungu, director executiv, Rusu+Bortun.
 

Campania de comunicare a
rebranding-ului se desfasoara in perioada octombrie 2014 – februarie 2015 si
este declinata in print, online si social media.
 

Echipa care a lucrat pentru acest proiect
este formata:
din partea Rusu+Bortun Brand Growers: Catalin
Rusu (Managing Partner & Creative Director), Adriana Lungu (Director
Executiv), Tudor Nastase (Senior Designer), Teodor Minea (Graphic Designer), Anca
Uscatescu (Senior Graphic Designer & DTP), Andreea Boldeiu (Junior Project
Manager), Mihai Varban (Junior Project Manager);
din partea Rusu+Bortun Cyber Growers:
Gabriel Kirmaier (Web Designer), Adrian Radu (Senior Developer), Ionut Maxim
(Digital Copywriter);
din partea Equatorial: Dan Berteanu
(Managing Partner), Liviu Grandl (Marketing Coordinator).

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de
strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008, integreaza servicii
de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers).
 

Equatorial este prezenta pe piata locala inca
din 1997 si in 2013 a derulat 68 proiecte pentru 61 clienti, avand o cifra de
afaceri de 1,1 milioane euro.