Media & Advertising

Show-ul Pro TV care bate Vocea Romaniei si MasterChef

12 Nov, 13:33 • Redactia DailyBusiness
Pro TV a atins in luna octombrie, in prime time, 9,9 puncte de rating si 24.2% share, in timp ce televiziunea situata pe locul doi a obtinut doar 6.2 puncte de rating si 15% cota de piata, pe segmentul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Show-ul Pro TV care bate Vocea Romaniei si MasterChef

In aceasi perioada, la nivelul
publicului din mediul urban in prime time Pro TV a obtinut 8,6 puncte
de rating si 17,6% share, iar al doilea clasat in top a reusit sa
atinga 6,4 puncte de rating si 13,1% cota de piata. 

La nivel national pe intreaga durata a
lunii octombrie Pro TV a fost lider absolut de audienta, inregistrand
o audienta medie de 9,2 puncte de rating si o cota de piata de 18,9%,
in timp ce locul secund a reusit sa atinga un rating mediu de 5,9 si
12,1% share.

Topul emisiunilor de divertisment este
condus de solidaritatea umana si vocile care conteaza

Visuri la Cheie, cel mai nou show marca Pro TV lansat in luna
octombrie, a condus topul preferintelor publicului comercial luna
anterioara cu 30,2% share si 13,8 puncte de rating.

Pe a doua pozitie in topul
preferintelor publicului comercial s-a clasat show-ul Vocea Romaniei,
cu 30,1% share si 13,5 puncte de rating. MasterChef, cel mai urmarit
show culinar s-a situat in luna octombrie pe locul 3, atingand
24,5% cota de piata si 10,9 puncte de rating.

Pe segmentul publicului din mediul
urban, topul preferintelor este condus de competitia
vocilor. Vocea Romaniei a fost aleasa de 21,2% din romani,
inregistrand 11 puncte de rating. Pe locul doi cu 10,3 puncte de
rating si 19,5% share s-a situat cel mai emotionant show al toamnei,
Visuri la Cheie.

Pro TV conduce detasat si la nivel
national, unde pe primul loc se situeaza din nou emotia. Visuri la
Cheie, show-ul prezentat de Dragos Bucur a inregistrat in luna
octombrie 11 puncte de rating si 21,3% share. Urmatorul clasat in
preferintele publicului pe acest segment este Vocea Romaniei.

Vocile care conteaza s-au auzit in
casele a 2 milioane de romani, inregistrand o audienta medie de 10,7
puncte de rating si o cota de piata de 20,6%. Locul trei in luna
octombrie a fost ocupat de MasterChef, show-ul culinar al momentului,
cu 9 puncte de rating si 17,4% share.

Escape Plan: Testul Suprem, filmul
lunii octombrie!

In
luna octombrie pe segmentul publicului comercial, din top 10 cele mai
urmarite filme, noua au fost la Pro TV. In topul preferintelor s-au
clasat:

  1. Escape Plan: Testul Suprem,
    difuzat pe 5 octombrie: 16,4 puncte de rating si 35,5% share
  2. Homefront: Orasul fara legi,
    difuzat pe 12 octombrie: 14,4 puncte de rating si 30,5% share
  3. Salt, difuzat pe 19 octombrie:
    14,1 puncte de rating si 29,6% share

Citeste si: Pro TV, audienta de 3 ori mai mare decat Antena 1 cu noua emisiune prezentata de Dragos Bucur