Media & Advertising

Starcom MediaVest Group a lansat divizia SMG Performance

02 Oct, 12:16 • Redactia DailyBusiness
Starcom MediaVest Group a lansat divizia de performance marketing, SMG Performance si a prezentat primul SMG Experience Map din România, un consumer journey research pe categoria de smartphone-uri.
Starcom MediaVest Group a lansat divizia SMG Performance

SMG Performance înseamnă strategie și implementare pentru campaniile
de media digitale orientate către obținerea unor rezultate specifice, având ca
obiectiv o acțiune clară, realizată de un consumator în mediul digital.

„SMG Performance promovează elementul uman ca esențial în
succesul unei campanii de performance, folosind tehnologia doar ca instrument
în atingerea unui scop, nu ca pe un scop în sine. Există numeroase instrumente sau
tehnologii care acumulează, în timp real, date despre comportamentul
utilizatorilor. Aceste date devin, însă, valoroase doar prin intermediul
insight-urilor pe care analiștii le identifică despre respectivii utilizatori”, spune Diana Ionel (foto), Head of Performance, Starcom MediaVest Group.

SMG Experience Map reprezintă analiza categoriilor de
comportament de cumpărare și traseul acțiunilor unui client de la intenție,
căutare de produs, până la achiziție și post-achiziție. 

La bază, există o configurație de research testată și
validată de rețeaua SMG în mai multe țări, având ca scop principal echilibrarea
eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumpărători/
consumatori în funcție de comportamentul pe care aceștia îl au în raport cu o anumită
categorie, maparea poziționării brandurilor în categorie, identificarea
factorilor care influențează decizia de cumpărare (criterii, bariere, motivații,
surse de informare), maparea și cuantificarea pașilor făcuți în vederea achiziției
unui produs sau serviciu, precum și acțiunile aferente fiecărui pas.