Media & Advertising

Suleyman a castigat meciul audientelor: Cum i-au batut turcii pe romani si englezi

02 Oct, 11:45 • Redactia DailyBusiness
Postul de televiziune Kanal D a avut marti seara o audienta mai mare decat TVR pe intervalul orar in care s-au suprapus serialul Suleyman Magnificul si meciul Steaua – Chelsea.
Suleyman a castigat meciul audientelor: Cum i-au batut turcii pe romani si englezi

Mai exact, in intervalul 21:45 –
22:15, Kanal D a avut un rating de 9,8% pe publicul urban cu varsta peste 4 ani, in vreme ce
TVR 1 a inregistrat o medie de 8,9% pe acelasi target. 

Pe de alta parte, pe categoria de
telespectatori cu varsta intre 18 si 49 de ani, Kanal D a avut in
intervalul mentionat un rating de 7,75%, sub cel realizat de postul
public de televiziune, de 8,4%.

La 17 ani distanta de la ultimul meci
al Stelei din grupele Champions League transmis de TVR (Borussia
Dortmund – Steaua, decembrie 1996), cea mai titrata echipa a Romaniei
a revenit in programul Televiziunii Romane. Toate partidele jucate pe
teren propriu de Steaua in UEFA Champions League vor fi in direct la
TVR 1, TVR HD si TVR+. Debutul a avut loc pe 1 octombrie, de la
21.45, cu meciul contra echipei Chelsea, din faza grupelor.

Pentru duelul dintre Reghecampf si
Mourinho, TVR a transmis cu 16 camere full-HD. Au fost posibile
astfel nu mai putin de 12 reluari de faze, 2 dintre ele folosind
tehnologia superslowmotion.

Meciul cu Chelsea este, pentru
stelisti, primul meci disputat pe teren propriu in faza grupelor UCL,
dupa cinci ani. Urmatoarele partide ale Stelei pe teren propriu in
UEFA Champions League, transmise in direct de TVR, vor fi cele din
22 octombrie, impotriva jucatorilor de la FC Basel, respectiv in 26
noiembrie, Steaua – Schalke 04, informeaza TVR. 

Primul meci acasa al Stelei din grupele UEFA Champions League 2013 – 2014 a mai fost transmis si de catre Digi Sport si Dolce Sport.

Canalele Digi nu sunt insa monitorizate iar Dolce Sport a avut  in intervalul mentionat un rating de 1,3 pe publicul urban si de 1,2 pe cel cu varsta intre 18-49 de ani.

Update 15:00 

Postul public de televiziune a anuntat datele de audienta pentru toata perioada de derulare a meciului, in care a fost lider per ansamblu.

In medie, 1,88 milioane de telespectatori
au stat cu ochii pe TVR 1 la meciul Steaua – Chelsea (in intervalul
orar 21.45-23.35), ceea ce corespunde unui rating mediu de 9,9% si
unei cote medii de piata de 19,8%.

La nivelul publicului urban, partida de
fotbal a fost urmarita, in medie, de 902.000 de telespectatori
(rating mediu 8,6% si share mediu de 17,2%). Targetul comercial a
fost reprezentat de o medie de 463.000 de telespectatori (rating
mediu de 8,3% si cota medie de piata de 18,4%).