- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Twitter testeaza un serviciu de publicitate tinand cont de publicul tinta

04 Jul, 17:24 • Redactia DailyBusiness
Reteaua de socializare Twitter va incepe testarea, in SUA, a unui nou serviciu care permite publicitarilor sa-si gaseasca mai eficient publicul tinta pentru reclamele lor.
Twitter testeaza un serviciu de publicitate tinand cont de publicul tinta

„Utilizatorii
nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele
mai bune”
, vizand „marci sau
activitati pentru care userii au aratat interes”, se arata
intr-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing
Twitter.

Noul serviciu va permite, de exemplu,
magazinelor sa-si trimita reclamele doar utilizatorilor Twitter care
si-au facut cumparaturile la ele sau le-au vizitat site-urile.
Serviciul va folosi doar datele colectate de aceste magazine (e-mail,
IP-ul) pe care le va compara cu datele utilizatorilor Twitter.

Utilizatorii Twitter
care doresc insa sa blocheze noul serviciu o pot face dezactivand
casuta „Promoted content” (continut promotional) din
parametrii contului lor, informeaza Mediafax.

Recent, Twitter a
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/efectul-piratarii-grupurilor-de-presa-twitter-lanseaza-noi-masuri-de-securitate-89848/]lansat
noi masuri de securitate[/url] care le vor permite abonatilor care
doresc acest lucru sa activeze un dublu sistem de control inainte de
a se conecta, dupa piratarea mai multor conturi ale mass-media.

Reteaua de
socializare
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-burse/cat-valoreaza-reteaua-twitter-89388/]Twitter
a fost evaluata[/url] de catre unul dintre actionarii companiei in
urcare cu 10% fata de o estimare anterioara. Luand in calcul un numar
de 530 de milioane de actiuni, valoarea Twitter s-ar situa la circa
9,8 miliarde de dolari.

Platforma de
microblogging Twitter va obtine
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/twitter-venituri-din-publicitate-estimate-la-aproape-1-miliard-de-dolari-in-2014-87788/]venituri
din publicitate[/url] de aproximativ 950 milioane de dolari in 2014,
dupa cele 582,8 milioane de dolari in acest an.

Twitter avea 225 de
milioane de utilizatori la finele primului trimestru din acest
an.

In acelasi timp, numarul
utilizatorilor Facebook
a ajuns la 1,11 miliarde, dintre care
68%, sau 751 milioane, acceseaza serviciile retelei de pe dispozitive
mobile, cu 54% mai multi decat la inceputul anului trecut.


Citeste si:
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/cele-mai-bune-si-cele-mai-proaste-momente-pentru-a-posta-pe-twitter-sau-facebook-89625/]Cele
mai bune si cele mai proaste momente pentru a posta pe Twitter sau
Facebook[/url]