Media & Advertising

Ungaria majoreaza controversata taxa pe publicitate, care vizeaza grupul german RTL

13 Nov, 15:25 • Redactia DailyBusiness
Guvernul maghiar va creste, din ianuarie 2015, super-taxa pe publicitate, adoptata in aceasta vara, de la 40% la 50% in cazul companiilor de media ale caror venituri anuale din publicitate sunt mai mari de 65 de milioane de euro, in acest caz fiind vizat doar grupul german RTL.
Ungaria majoreaza controversata taxa pe publicitate, care vizeaza grupul german RTL

„Taxa pentru
societatile care realizeaza venituri de peste 20 de miliarde de
forinti (65 de milioane de euro) din publicitate va creste de la 40%
la 50%, incepand din ianuarie 2015”, a anuntat, miercuri,
Ministerul ungar al Economiei.

Cresterea acestei taxe de catre
Guvernul condus de premierul conservator Viktor Orban vizeaza doar
RTL Group, cel mai important grup european de media, care este
prezent si pe piata din Ungaria.

RTL Group este singura companie de
media din Ungaria care atinge acest prag financiar, de 65 de milioane
de euro, potrivit agentiei AFP, citata de Mediafax.