- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

10 lucruri pe care consumatorii le asteapta de la un magazin online

19 Jul, 11:33 • Redactia DailyBusiness
Pentru a fi pe placul clientilor, magazinele online trebuie sa tina seama de exigentele acestora. Un studiu realizat recent evidentiaza care sunt cele mai importante aspecte pentru consumatori atunci cand aleg sa faca cumparaturi online.
10 lucruri pe care consumatorii le asteapta de la un magazin online

Afisarea clara si corecta a pretului si a taxelor de transport

Acest aspect este cel mai important, in conditiile in care 95,5% dintre cei care au participat la studiu l-au indicat. Cresterea pretului din cauza transportului si a altor taxe este principalul motiv pentru refuzul de a mai achizitiona produsul.

Site-ul trebuie sa inspire incredere

Acesta conditie a fost indicata de 76,5% dintre cei care au participat la studiu. Pentru a imbunatati aceste aspecte este necesar ca designul sa fie curat si profesionist. Emblemele de securitate si o adresa de mail pentru contact pot, de asemenea, ajuta.

Afisarea produselor pe pagina principala

Peste 70% dintre cei care au participat la studiu au indicat acest criteriu ca fiind unul important. Studiul nu detaliaza insa daca clientii prefera sa vada produse individuale (ca de exemplu „cele mai vandute” sau „noutati) sau produse prezentate prin intermediul unui banner, care sa se schimbe la fiecare afisare.

Celelalte „exigente” ale consumatorilor vizeaza atractivitatea site-ului (66,7%), existenta unui calculator pentru aflarea pretului final (59,1%), functia de cautare (48%), confidentialitatea (45,5%), marturii ale clientilor (40,9%), un serviciu online pentru asistenta clientilor (32,5%), link-uri catre retele sociale de tip Facebook si Twitter (22,7%).