New Media

2Parale: Vanzarile online au crescut cu 60% in perioada 1-8 martie fata de anul trecut

11 Mar, 11:22 • Redactia DailyBusiness
Vanzarile online prin intermediul 2Parale, cea mai mare retea de marketing afiliat din Romania, au crescut in perioada 1-8 martie 2015 cu aproximativ 60% fata de acelasi interval al anului trecut.
2Parale: Vanzarile online au crescut cu 60% in perioada 1-8 martie fata de anul trecut

Intre 1 si 8 martie 2015, prin intermediul 2Parale, romanii au generat peste 8.300 de vanzari online, in valoare de aproximativ 1,7 milioane lei (TVA inclus). In intervalul amintit, au fost inregistrate peste 685.000 de click-uri, cu o rata de conversie de 1,21%, in crestere fata de perioada similara a anului 2014. 

Valoarea medie a unei comenzi in acest interval s-a ridicat la 200 de lei (TVA inclus). Astfel, se observa o valoare medie a unei comenzi similara cu cea din perioada 1-8 martie 2014, concomitent cu o crestere in volum a cumparaturilor online prin intermediul 2Parale fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile au inregistrat un ritm constant de crestere in toata perioada mentionata, cu un varf atins in data de 4 martie, cand au fost realizate 1.176 vanzari online.

In ceea ce priveste cautarile pe Google asociate intervalului 1-8 martie 2015, conform Google Trends, florile si martisoarele au avut o crestere de aproximativ 30% a numarului de cautari. Numarul de cautari pentru categoriile de cadouri, bijuterii si parfumuri a fost similar cu cel inregistrat in aceeasi perioada a anului 2014.

La nivel de vanzari, categoria care a performat cel mai bine a fost cea a cartilor si materialelor didactice. 

In 2014, 2Parale a inregistrat o cifra de afaceri de 6,9 milioane de lei, in crestere cu 40% fata de anul precedent. In prezent, 2Parale are o comunitate de 38.000 de afiliati si un portofoliu de peste 430 de clienti, printre care Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria etc.

2Parale include in prezent prima si cea mai mare retea de afiliere din tara si una dintre cele mai puternice echipe de servicii axate pe performance marketing (Afiliere, Google AdWords, Facebook Ads, Youtube). Divizia de Pay Per Click este agentie Platinum Google Engage. Compania activeaza si pe piata din Bulgaria, unde s-a impus ca lider al industriei de marketing afiliat.