- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Avocatii de divort: Facebook este prima sursa online de cautat dovezi

29 Jun, 16:19 • Redactia DailyBusiness
Ai uitat sa-ti scoti sotia din lista de prieteni de pe Facebook inainte de a posta poze din vacanta cu amanta? Avocatii sotiei vor fi incantati la procesul de divort, scrie Associated Press.
Avocatii de divort: Facebook este prima sursa online de cautat dovezi

Impartasirea de prea multe informatii pe retelele online de socializare a dus la o abundenta de dovezi pentru cazurile de divort.

Academia Americana de Avocati specializati in divort a anuntat ca 81% din membri sai au folosit ca dovezi informatii de pe Facebook, MySpace, Twitter si alte site-uri precum YouTube si LinkedIn, in ultimii cinci ani.

Facebook este principala sursa de transformare a realitatii virtuale in adevarate drame de divort in viata reala, potrivit unui avocat.

66% din avocatii de divort au folosit Facebook ca sursa online de informatii in cazurile lor, 15% MySpace si 5% Twitter, potrivit publicatiei citate.

Aceasta prezinta si 4 sfaturi de la avocatii de divort pentru clientii lor.

1. Tot ceea ce spui poate fi folosit impotriva ta
Daca intentionezi sa minti sub juramant, nu incarca retelele sociale cu dovezi contrare.

„Le spunem clientilor cand vin la noi: vreau sa-ti vad pagina de Facebook. Tine minte ca judecatorul o poate citi, asa ca nu scrie niciodata ceva acolo ce nu vrei ca acesta sa afle”, a spus un avocat.

2. Fii atent la „prieteni”

Dorinta de a-l vorbi pe partener de rau in cadrul unui divort este foarte mare, la fel ca si cea a prietenilor de a tine partea unuia dintre ei.

„E cel mai prost moment sa-ti impartasesti sentimentele online catre acesti prieteni”, a spus un avocat.

3. O poza poate valora multi bani

Adultii ar trebui sa stie ca nu ar trebui sa posteze poze cu ei in ipostaze compromitatoare, mai ales in mijlocul unui proces de divort.

4. Studiaza regulile de confidentialitate

Se numesc reguli de confidentialitate cu un motiv. Gaseste-le, studiaza-le, foloseste-le. Urmareste cand Facebook se decide sa le schimbe.