- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Cine se bate pentru a deveni Facebook-ul Chinei

09 Feb, 10:53 • Redactia DailyBusiness
Liderul retelelor sociale din piata cu cei mai numerosi utilizatori de Internet a fost infiintat de absolventii unei universitati de prestigiu pentru a-i ajuta pe studenti sa comunice intre ei. Aceasta retea nu este Facebook, scrie Bloomberg.
Cine se bate pentru a deveni Facebook-ul Chinei

Renren.com este liderul pietei retelelor de socializare din China, cu peste 160 milioane de utilizatori, potrivit sursei citate.

Principala retea concurenta este Kaixin001.com, care are peste 93 milioane de utilizatori. Avantajul lor in concurenta cu reteaua miliardarului Mark Zuckerberg: autoritatile chineze blocheaza accesul la Facebook.

„Serviciul nostru este similar cu Facebook, in termeni de functii si optiuni. Noi suntem insa mai specializati pe piata chineza”, a declarat Donna Li, director la Renren.

Retelele de socializare din China ar putea fi noile atractii pentru investitii, dupa Facebook, tinand cont de potentialul pietei in care activeaza, unde numarul de utilizatori de Internet este mai mare decat populatia Statelor Unite si Japoniei la un loc.

Aceste site-uri, alaturi de Tencent Holdings (cea mai mare companie de Internet din China) si Baidu (principalul concurent al Google in statul asiatic), au destul potential de crestere, avand in vedere ca piata de publicitate online este proiectata sa se tripleze pana in 2014, la 13 mld. dolari.