New Media

Coolbuy renunta la afacerea de reduceri

05 Sep, 18:38 • Redactia DailyBusiness
CoolBuy renunta la afacerea de reduceri CoolBuy Deals dupa trei ani in online, pentru a se concentra pe cea de carduri de privilegii si servicii de concierge.
Coolbuy renunta la afacerea de reduceri

Lansat in noiembrie 2012, CoolBuy Club
numara 3.500 de posesori de carduri Privilege, carora le pune la
dispozitie diverse privilegii si reduceri in reteaua de parteneri.

Din punct de vedere al strategiei de
business, pentru a putea dezvolta afacerea la nivelul potentialului
pietei, managementul CoolBuy a luat decizia de a se concentra
exclusiv pe dezvoltarea afacerii CoolBuy Club si a produsului sau
central, Card Privilege si a nu mai opera afacerea de reduceri
CoolBuyDeals.

„Am decis sa
ne concentram integral asupra dezvoltarii produsului Card Privilege.
Desi CoolBuy.ro a fost un succes in ultimii trei ani, cu reduceri de
peste 7 milioane de euro si peste 100.000 de clienti platitori,
succesul de care se bucura CoolBuy Club la mai putin de un an de la
lansare face naturala decizia de a canaliza toate resursele catre
acesta din urma”, explica Laura Irina, managing
partner CoolBuy, schimbarea de strategie a CoolBuy.


Printre partenerii CoolBuy Club se
numara restaurante, cafenele, cluburi, hoteluri, agentii de turism,
sali de fitness, centre de infrumusetare, clinici medicale etc.

„Potentialul CoolBuy Club este de
circa 100.000 de membri posesori ai diverselor tipuri de Card
Privilege, tinand cont de faptul ca vizam exclusiv persoanele active
cu venituri medii si peste medie. Semnalele pe care le avem dinspre
piata ne indreptatesc sa credem ca ne putem atinge acest potential in
circa trei ani de la lansare”, spune Laura Irina.

CoolBuy Club este un proiect al
CoolBuy, companie infiintata in 2010.