New Media

Electronicele, masinile si IT-ul, cele mai vizibile domenii de business in social media romaneasca in luna mai

17 Jun, 19:43 • Redactia DailyBusiness
Din totalul postarilor care fac referire la branduri publicate in social media (presa online, blogosfera si Twitter) in luna mai a acestui an, 39% sunt despre brandurile din domeniul electronicelor, 23% despre cele din domeniul auto, iar 18% despre brandurile din domeniul IT, potrivit unui studiu realizat de Zelist.ro.
Electronicele, masinile si IT-ul, cele mai vizibile domenii de business in social media romaneasca in luna mai

Presa online a fost in luna mai cel mai comunicativ canal social media pentru brandurile din domeniul bancar, cele din domeniul asigurarilor si pentru cele din domeniul leasingului.

Blogosfera a fost in mai 2010 canalul social media cel mai comunicativ pentru brandurile FMCG.

Twitter-ul a fost canalul unde au fost postate cele mai multe informatii despre branduri auto, IT, electronice si despre brandurile din telecom.

In cercetare au fost incluse principalele 190 de branduri din 9 domenii: banci, auto, asigurari, leasing, IT, electronice/electrocasnice, telecom, FMGC si retail. Datele au fost culese in intervalul 1-31 mai.