New Media

Foodpanda se extinde in Orientul Mijlociu

13 Feb, 14:16 • Redactia DailyBusiness
La cateva zile de la anuntarea unei serii de achizitii pe pietele asiatice, Orientul Mijlociu este urmatoarea regiune vizata pentru extindere de catre platforma de comenzi de mancare Foodpanda, prezenta si in Romania.
Foodpanda se extinde in Orientul Mijlociu

Foodpanda, platforma globala de comenzi de mancare sustinuta de incubatorul german Rocket Internet, a achizitionat serviciul 24h.ae, din Orientul Mijlociu, vizand aceasta regiune pentru extindere in sectorul livrarilor de mancare.  

Serviciul 24h.ae este activ in Emiratele Arabe Unite, oferind cel mai convenabil mod de a comanda mancare locuitorilor din sapte orase: Dubai, Abu Dhabi, Al Ain, Sharjah, Ajman, Fujairah si Ras Al Khaima. A fost fondat in 2011 si va continua sa isi desfasoare activitatea sub aceeasi echipa de management, precum si sub acelasi brand, dezvoltat de-a lungul anilor. Serviciul colaboreaza, in prezent, cu peste 700 de restaurante, printre care Subway, Wendy’s, Domino’s, Johnny Rockets sau Pizza Express.

Foodpanda este deja activa in Arabia Saudita si Iordania, prin intermediul brand-urilor hellofood.sa, respectiv hellofood.jo.

Grupul Foodpanda a anuntat recent o serie de achizitii in Europa, preluand companii din Ungaria, Croatia, Serbia, Bosnia si Hertegovina si Muntenegru. Saptamana trecuta, Foodpanda a achizitionat principalii sai competitori de pe 7 piete din Asia, consolidandu-si pozitia in regiune. In prezent, grupul este activ in 40 de piete din Asia, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si America Latina.

Foodpanda este prezenta si in Romania, colaborand, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.