- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

FunGift.ro tinteste o crestere de 10% cu o tehnologie imprumutata de pe bloguri

14 Sep, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Magazinul online de cadouri FunGift.ro a lansat joi o metoda de organizare a informatiei popularizata de bloguri, tag cloud-ul, adica nume de categorii scrise cu marimi diferite, in functie de popularitate, pentru a-i ajuta pe utilizatori sa caute printre produse.
FunGift.ro tinteste o crestere de 10% cu o tehnologie imprumutata de pe bloguri

Conform companiei, aceasta lansare este o premiera pentru comertul online din Romania. Un alt site care a implementat tag cloud-ul, fara sa fie insa magazin online, este Shopmania.ro, care centralizeaza oferte ale magazinelor virtuale.

„Consider ca introducerea acestei tehnologii ne va aduce o crestere a numarului de comenzi cu peste 10%”, a spus pentru DailyBusiness Marius Ciocan, director al SC FunGift SRL.

Un tag cloud este un set de etichete in format text, de marimi diferite, fiecare marime fiind asociata unui grad de importanta. Alegand un tag, utilizatorul vizualizeaza o pagina care continele doar produsele FunGift.ro asociate acelei etichete. Cele mai populare etichete disponibile in prezent pe site sunt „cadouri” si „business”.

Site-ul FunGift.ro a fost lansat la finalul lunii aprilie 2005, pana in prezent compania inregistrand peste 6.500 de comenzi. De la inceputul lui 2007, FunGift.ro a inregistrat circa 2.700 de comenzi.

„Pana in luna august am depasit numarul de comenzi inregistrate pe tot anul trecut, si vizam pentru finele anului in curs dublarea comenzilor fata de 2006”, a spus Ciocan. „Consider ca, urmand exemplul nostru, si alte site-uri de comert online vor implementa tag cloud-ul”, a continuat el.

In 2006 compania a inregistrat profit de 21.000 euro la afaceri de peste 51.000 euro,conform datelor furnizate de Ministerul de Finante. Oficialii companiei estimeaza pentru anul in curs afaceri de peste 100.000 euro.

In prezent, toti banii castigati de FunGift.ro sunt reinvestiti in alte proiecte si in dezvoltarea celor deja existente, au spus oficialii companiei.

„In circa 10 zile vom lansa un site care va comercializa produse pentru nunti, iar ulterior, la o data inca nedeterminata, vom lansa un site „business to business”, prin care vom pune spre vanzare produse strict pentru companii”, a spus Ciocan.

FunGift SRL mai detine reteaua de florarii online locale – FloriinRo.ro, retea ce are in componenta 11 florarii online locale operationale in orase precum Bucuresti, Constanta, Timisoara, Cluj sau Brasov. FunGift SRL a lansat luna trecuta magazinul online de haine CasualWear.ro, dupa o investitie initiala de circa 5.000 euro.