New Media

Gigantii Facebook si Google sustin prezentari si workshopuri la ICEEfest 2015

14 May, 12:13 • Redactia DailyBusiness
Facebook si Google au realizat in trimestrul 1 2015 venituri cumulate de 20,8 miliarde de euro. Cifra reprezinta aproximativ jumatate din produsul intern brut al Romaniei, estimat tot trimestrial.
Gigantii Facebook si Google sustin prezentari si workshopuri la ICEEfest 2015

Mai exact, Google a raportat venituri
de 17,3 miliarde de dolari in primul trimestru din 2015 si un profit
de 3,6 miliarde de dolari, iar Facebook – venituri de 3,5 miliarde de
dolari si profit de 0,51 miliarde de dolari.

Pe de alta parte, mai ales Google dar,
mai nou, Facebook stabilesc standarde in marketingul digital,
genereaza industrii colaterale de sine statatoare (agentii
specializate, aplicatii) iar deciziile lor pot face sa dispara sau sa
apara zone intregi de business online – si nu numai.

Iata de ce „titulatura” de giganti
li se cuvine cu siguranta playerilor de acest tip, atat din punct de
vedere business cat si din punct de vedere strategic.

Reprezentanti ai ambelor companii vor
sustine prezentari-cheie si cate un workshop dedicat in cadrul
ICEEfest 2015 – http://www.iceefest.com/ – , mai exact in cea de-a
doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie 2015).

Astfel, cei de la
Facebook vor sustine workshopul „Facebook: Performance Marketing in
Multi-Device World” („Facebook: Marketing de performanta intr-o
lume cu multiple device-uri”), care va avea loc vineri, 12 iunie
2015, pe scena KNOW-HOW
http://www.iceefest.com/agenda-2015-know-how/.

Gazda acestui
workshop va fi Mert Canli, Regional Product Marketing Manager
Facebook iar speakerii vor fi Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE
Facebook, si Robert Bednarski, Head of CEE Facebook.

Tot vineri, 12
iunie, va avea loc si workshopul Google, care are ca tema „Video
and mobile: the two winning strategies in online performance”
(Video si mobil: cele doua strategii castigatoare in performanta in
online). Trainerii vor fi Julia Karr, Branding Expert Google US, si
Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google Romania.

„Din abordare
temelor propuse de cei doi playeri cheie se vede clar ca ambele
companii pun accent pe ecosistemele pe care le-au creat si care sunt
capabile sa genereze vanzari si business. In plus, regasim cateva
tendinte clare: importanta video, cu vizarea clara a veniturilor mult
mai mari, inca, regasite in zona de TV, cat si migrarea
consumatorilor catre platformele mobile care, in curand, vor deveni
„primul ecran” la care se raporteaza consumatorul”, explica
Dragos Stanca, organizator ICEEfest.

Facebook si Google
vor fi reprezentate si pe scena INNOVATION
http://www.iceefest.com/agenda-2015-innovation/. Astfel, in cea de-a
doua zi a festivalului va avea loc sesiunea ”A Room With A Global
Giant View”, la care vor participa Robert Bednarski si Rustam
Ziganshin de la Facebook, Doina Costache, Regional Client Partener
Manager, Google APAC (Asia-Pacific).

In sesiunea
gigantilor va prezenta si Scott Thwaites, Partener Manager EMEA
(Europa, Orientul Mijlociu, Africa) la Twitter, platforma care
inregistreaza o crestere vizibila de popularitate si in Romania si in
regiunea CEE.

Facebook si Google influenteaza major
piata de digital, Google avand venituri de 17,3 miliarde de dolari in
primul trimestru din 2015 si un profit de 3,6 miliarde de dolari, iar
Facebook – venituri de 3,5 miliarde de dolari si profit de 0,51
miliarde de dolari.

ICEEfest –
Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de
ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala a
festivalului este Toyota Hybrid. Bilete se gasesc pe site-ul oficial,
www.iceefest.com. Acolo gasiti si agenda evenimentelor din cadrul
festivalului: http://www.iceefest.com/agenda.

Citeste si Participantii la ICEEfest vor putea ajunge la festival gratuit, cu UBER