New Media

Grupul Foodpanda a iesit la cumparaturi in Europa Centrala si de Est

17 Dec, 17:20 • Redactia DailyBusiness
Foodpanda, grupul lider al platformelor online de comenzi de mancare la nivel mondial, prezent si in Romania, anunta o noua serie de achizitii in Serbia, Bosnia si Hertegovina, Muntenegru, Croatia si Ungaria.
Grupul Foodpanda a iesit la cumparaturi in Europa Centrala si de Est

La cateva saptamani dupa consolidarea pozitiei pe pietele
din India si Mexic, in urma achizitiei TastyKhana si PedidosYa, Foodpanda
vizeaza pozitia de lider de piata si in Europa Centrala si de Est, aceasta
regiune jucand un rol important in strategia globala a Foodpanda.
 

In Serbia, Muntenegru si Bosnia si Hertegovina, grupul a
preluat Donesi.com. In urma acestei achizitii,
Foodpanda va desfasura toate operatiunile sub brand-ul Donesi, iar clientii din
aceste tari vor avea acces la peste 550 de restaurante.
 

In plus, Foodpanda a achizitionat compania de livrare de mancare
Pauza din Croatia, care colaboreaza cu sute de
restaurante. Pauza a fost fondata in 2008 si isi va continua operatiunile sub
brand-ul propriu.
 

Prin achizitia NetPincer,
compania a obtinut statutul de lider de piata si in Ungaria. NetPincer este
prezent pe piata maghiara inca din 1999 si are parteneriate cu peste 550 de
restaurante in toate marile orase din Ungaria.

„Foodpanda s-a concentrat intotdeauna pe regiunea Europei
Centrale si de Est, aceasta fiind una dintre cele mai importante piete pentru
comenzile de mancare”, a declarat Ralf Wenzel (foto), managing director si co-fondator
Foodpanda.
 

Foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 300 de
restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta,
Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul
platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.
 
 

Foodpanda, impreuna cu brand-urile afiliate Hellofood si
Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mancare,
activ in peste 40 de tari de pe cinci continente. Compania le ofera
restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile in mediul online si
mobil, punandu-le la dispozitie tehnologii aflate in permaneta evolutie.

Pentru
consumatori, grupul ofera un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din
care clientii pot alege utilizand atat platforma online, cat si aplicatia mobila
Foodpanda.