- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Marketing-ul prin e-mail l-a depasit in premiera pe cel prin posta, in Marea Britanie

15 Aug, 15:24 • Redactia DailyBusiness
E-mail-urile de marketing trimise in Marea Britanie au depasit pentru prima oara, ca volum, marketing-ul prin posta (direct mail), a reliefat ultimul studiu realizat de compania de analiza Direct Marketing Association.
Marketing-ul prin e-mail l-a depasit in premiera pe cel prin posta, in Marea Britanie

Raportul, care acopera ultimul trimestru al anului 2006, se bazeaza pe datele oferite de cele mai mari companii furnizoare de servicii postale din Marea Britanie. Studiul a scos in evidenta faptul ca volumul de direct mail-uri trimise pe Internet de la an la an a crescut cu aproximativ 52%, in timp ce volumul de servicii de marketing prin companii postale traditionale a scazut constant.

Declinul volumului de servicii de marketing prin posta clasica reflecta faptul ca pe Internet se poate face o mai buna targetare a clientilor, precum si dezvoltarea campaniilor desfasurate simultan pe mai multe canale. Acest lucru a dus la cresterea incasarilor furnizorilor de produse si servicii, in paralel cu cresterea calitatii serviciilor oferite.

„Cresterea continua a e-mail-urilor de marketing subliniaza inca o data importanta si eficacitatea acestui mediu de comunicare”, a spus Richard Gibson, presedinte al Direct Marketing Association, citat de presa internationala.

Gibson a subliniat de asemenea pericolele pe care le pot pune mail-urile nedorite: „Spam-urile pot diminua rata de folosire a e-mail-urilor, putand totodata afecta grav imaginea brand-urilor”, a spus acesta.

Pentru realizarea studiului au fost folosite date furnizate de 75% din ISP-istii (furnizori de servicii Internet – n.r.) din Marea Britanie.