New Media

Nemtii de la Gothaer au crescut business-ul pe digital al agentiei de media BPN

05 Jul, 12:56 • Redactia DailyBusiness
BPN, cea mai noua agentie media a IPG Mediabrands in Romania, a inregistrat o crestere cu 50% a business-ului pe partea de digital in primul trimestru 2013, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Nemtii de la Gothaer au crescut business-ul pe digital al agentiei de media BPN

Aceasta dezvoltare in zona de online
vine in urma repozitionarii BPN, care vrea sa integreze digitalul si performance media in media traditionala. 

„Este o crestere semnificativa a
business-ului pe digital. Iar asta s-a intamplat in buna parte
datorita extensiei echipei de digital BPN. Se observa un
interes crescut al clientilor pentru aceasta arie – majoritatea
subliniaza in brief un accent special pentru digital, ca parte a
mixului de comunicare”, spune Ileana Tomescu (foto), managing partner BPN.

Agentia de media a castigat trei
clienti noi de la inceputul acestui an, este vorba despre Camera de
Comert Franceza, Veka, lider mondial in furnizarea de sisteme din PVC
pentru productia de ferestre si usi, si Gothaer Asigurari
Reasigurari.

Grupul german Gothaer s-a lansat pe
piata romaneasca la inceputul acestui an printr-o campanie al carei
concept creativ a fost realizat de catre agentia de creatie
Lowe&Partners, iar BPN a semnat strategia si implementarea
campaniei media.

Agentia a comunicat campania pe
TV, a plasat mesajele Gothaer in online, presa si outdoor. Campania
OOH a inclus si un proiect in statia de metrou Unirii.