New Media

O noua tendinta in B2B: aplicatii mobile pentru evenimente

13 Oct, 16:19 • Redactia DailyBusiness
Până la finalul anului 2015, numărul utilizatorilor de smartphone-uri din România este așteptat sa depășească 10 milioane. Dezvoltarea unei aplicații mobile pentru zona de B2B, în special pentru târguri, expoziții și conferințe este o soluție funcțională, integrată, care oferă avantajul accesului permanent la informațiile necesare.
O noua tendinta in B2B: aplicatii mobile pentru evenimente

Prin intermediul aplicației, organizatorul obține vizibilitate completă asupra evoluției evenimentului și suport în procesul informațional si în coordonare. 

Aplicația dezvoltată special pentru Metro Expo acționează ca un ghid virtual și facilitează utilizatorilor accesul la programul și harta evenimentului, oferă informații despre expozanți și ofertele speciale ale acestora.

Aplicația este compatibilă cu sistemele de operare Android și iOS și este disponibilă gratuit pentru utilizatorii de smartphone-uri, prin Google Play și App Store. Decizia lansării unei aplicații pentru evenimente a venit ca urmare a preferinței utilizatorilor de a avea acces rapid la informații relevante legate de desfășurarea conferinței. 

Meniul aplicației se structurează pe șase categorii, fiecare adresând nevoile de acces rapid în cadrul evenimentului: Program Metro Expo, Harta locației, Expozanți, Oferte speciale, Cum ajungi?, Comandă taxi. De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a se înscrie pentru a solicita un card Metro direct din aplicație.

Pe o perioadă de patru zile, Metro Cash&Carry România a transformat Pavilionul Central de la Romexpo în punctul de interes pentru toți partenerii și clienții săi din România. 

În cadrul Metro Expo au fost prezentate soluțiile și programele dezvoltate de companie pentru susținerea tuturor profesioniștilor din domeniile comerțului tradițional, HoReCa, servicii, companii și instituții, precum și propunerile și ofertele partenerilor Metro. 

La eveniment au participat peste 40.000 de persoane care au vizitat standurile celor 260 de parteneri. De asemenea, Dare Digital a dezvoltat și o strategie de digital media menită să promoveze evenimentul. În plus, echipa a susținut pentru partenerii și clienții Metro două prezentări dedicate segmentului de online, Cum să îți promovezi afacerea cu 5.000 euro/an și Lucruri mici care fac diferența în online (Experiența Utilizatorului).   

Agenția Dare Digital pune la dispoziția clienților săi expertiză extinsă în planning și strategie de media digitale, performance marketing, aplicații mobile, campanii video Youtube și Facebook, web development, performance marketing, audit și consultanță SEO. 

Agenția face parte din grupul independent de comunicare Frank. Portofoliul de clienți al Dare Digital cuprinde branduri locale și internaționale, precum Metro, Farmexpert, Kettler, Divertiland, World Class, Johnnie Walker, Aperol.