- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Obiectivul relansarii televiziunii online Evo TV: dublarea audientei

06 Sep, 17:00 • Redactia DailyBusiness
Televiziunea online cu productie proprie Evo Tv a anuntat relansarea site-ului, precum si o noua grila de emisiuni pentru perioada toamnei, urmand sa-si dubleze la finalul toamnei numarul de vizitatori unici pe luna pana la circa 700.000, a estimat pentru DailyBusiness Sergiu Mihalcea, actionar si administrator al companiei.
Obiectivul relansarii televiziunii online Evo TV: dublarea audientei

„Am lucrat aproximativ 2 luni pentru aceasta relansare, bazandu-ne in principal pe feed-back-ul primit in primele noastre 5 luni de activitate. Site-ul a fost schimbat in procent de aproape 100%, de la design la conceptul de editare”, a spus Mihalcea.

„Despre investitiile necesare, nu pot spune decat ca sunt implicati mult mai multi bani decat ce se investeste in mediul online, in general”, a spus acesta.

In prezent, Evo Tv inregistreaza un numar de 350.000 – 370.000 de vizitatori unici pe luna, 60% dintre acestia provenind din Bucuresti, circa 35% din alte orase mari din tara, precum Constanta sau Cluj, restul fiind vizitatori din Europa, SUA si America Latina, a precizat Mihalcea. Site-ul nu este contorizat in sistemul cu acces public Trafic.ro.

Noua grila de programe Evo Tv va duce la o schimbare de pozitionare catre publicul matur din Romania, lasand pe o pozitie mai putin importanta audienta publicului de 15-20 de ani, tintiti in prima faza, au spus oficiali ai Evo Tv.

Grila de toamna include 6 emisiuni noi, printre care show-ul „Milionarii”, un reality care va prezenta unii dintre cei mai bogati oameni din Romania, „Black Coffe”, un show adresat femeilor, sau „Street dance”, o emisiune pentru pasionatii acestui stil de dans.

„In aceasta toamna vom largi grila de programe pana la 20. Luna aceasta, vom ajunge la 15 canale, printre emisiuni fiind si unele care vor targeta si segmentul business”, a spus Mihalcea.

Lansarea oficiala a televiziunii a avut loc pe 15 aprilie, pe o platforma software integral romaneasca, dupa o investitie de cateva sute de mii de euro, dar mai putin de 500.000, conform oficialilor companiei.

Sursele de venit ale site-ului provin din publicitatea care preceda show-urile televiziunii advertiserii putand sa insereze si propriile productii publicitare, precum si din banere pe site. „Cu aceste doua surse de venit acoperim cheltuielile”, a spus Mihalcea.

Evo TV este o investitie integral romaneasca si apartine grupului NBM- New Business Media, detinut 50 % de catre omul de afaceri Sorin Stoica si 50% de catre Sergiu Mihalcea.

Sorin Stoica este fondatorul grupului de firme Dasimpex, la al carui pachet majoritar de actiuni a renuntat in 2006, in favoarea unuia dintre cele mai mari fonduri de investitii din Europa.

Mihalcea este directorul general al postului, iar experienta in domeniul televiziunii si-a format-o in televiziuni precum Antena1, Realitatea TV si Prima TV, unde a ocupat posturi de reporter, redactor si realizator de programe.