- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Piata publicitatii din SUA – cea mai modesta crestere din ultimii sapte ani, 1,7%

13 Jun, 15:11 • Redactia DailyBusiness
Piata publicitatii din SUA va creste cu doar 1,7% in 2007, comparat cu o crestere de 4,1% anul trecut, pe fondul limitarii investitiilor pe acest segment din partea firmelor mici si a redirectionarii fondurilor alocate publicitatii din media traditionala spre Internet, de catre corporatiile mari, a scris Chicago Tribune.
Piata publicitatii din SUA - cea mai modesta crestere din ultimii sapte ani, 1,7%

Veniturile publicitare ale ziarelor si televiziunilor au fost in prima jumatate a anului mult mai mici decat cele estimate initial de compania de cercetare a pietei reclamelor TNS Media Intelligence. Acestia au revizuit estimarea facuta in decembrie 2006 pentru acest an, care estima o crestere de 2,6% a pietei publicitatii in SUA.

Oficialii TNS au estimat ca veniturile generate de publicitatea in ziare vor inregistra o scadere de 2,9% acest an, in timp ce veniturile provenite din reclamele TV vor scadea cu 5,5% fata de 2006.

Reclamele in revistele de afaceri vor suferi o reducere de 1,5%, in timp ce reclamele online continua sa inregistreze cresteri semnificative.

Publicitatea online din SUA va creste acest an cu 16%, mai mult cu 3% decat estimarile facute initial de TNS. In momentul de fata, piata publicitara pe Internet reprezinta 7% din acest segment.

„Se pare ca piata publicitatii va inregistra cea mai scazuta crestere din 2001 pana acum”, a spus presedintele TNS, Steven Fredericks.