- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Sistemul de masurare web al BRAT pleaca la drum cu 180 de site-uri

15 Aug, 09:16 • Redactia DailyBusiness
Organismul de auditare media BRAT va incepe miercuri primele masuratori ale noului sau sistem de monitorizare a traficului web, in sistem fiind incluse deja peste 180 de site-uri, apartinand unui numar de aproximativ 60 de editori, a spus pentru DailyBusiness Arina Ureche, director general BRAT.
Sistemul de masurare web al BRAT pleaca la drum cu 180 de site-uri

„Cu siguranta in perioada ce va urma vor fi multi alti editori ce isi vor inscrie in studiul SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet – n.r.) site-urile, si probabil vor fi si mai multi dupa ce primele rezultate vor fi publicate de BRAT. Toate trusturile mari de presa si aproape toti marii editori online au inclus deja site-urile lor in studiu”, a declarat Ureche.

Rezultatele SATI referitoare la trafic vor fi publicate online de catre BRAT in jurul datei de 15 octombrie.

Pe site-ul BRAT vor fi publice pentru oricine doar numarul de afisari si de vizite unice. Pe de alta parte, orice client BRAT va putea vizualiza si alte informatii de trafic despre site-ul propriu, si inclusiv despre ale altor site-uri din sistem, a specificat Ureche.

Compania va realiza si studii sociodemografice ale site-urilor, care vor fi disponibile in primavara anului viitor.”Acesta se bazeaza pe un studiu offline, ce va oferi informatii despre structura si dimensiunea universului utilizatorilor de internet din Romania, pe un studiu online, realizat pe un esantion reprezentativ pentru utilizatorii online din Romania precum si pe datele de trafic masurate prin sistemul SATI”, a spus Ureche.

Printre clientii BRAT se numara primele doua site-uri in clasamentul general, Neogen si GazetaSporturilor.ro, precum si site-urile trustului Ringier.

BRAT este o asociatie non profit a editorilor, agentiilor si clientilor de publicitate. In prezent BRAT are peste 230 de membri oferind industriei de publicitate informatiile necesare in tranzactionarea spatiului publicitar pentru presa scrisa si, prin SATI, pentru Internet.