New Media

Vânzări de peste 500 de milioane de lei în România prin Profitshare

01 Jul, 11:49 • Redactia DailyBusiness
Vânzările online realizate în România prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare au depășit pragul de 500 de milioane de lei.
Vânzări de peste 500 de milioane de lei în România prin Profitshare

Momentul coincide cu aniversarea a doi ani de când platforma
a devenit disponibilă tuturor magazinelor online, în prezent
deservind peste 175 de companii.

„Piața de
marketing afiliat este într-o creștere puternică la nivel
regional, unul dintre pricipalele motoare fiind dezvoltarea
comerțului online. Planurile noastre vizează dezvoltarea
internațională a platformei, fiind bugetate investiții de peste
500.0000 euro în vederea expansiunii regionale”, a declarat Marius
Pahomi (foto), director general al Conversion, companie care deține
plaforma Profitshare.

Începând cu luna
ianuarie a anului în curs, platforma Profitshare este disponibilă
și în Bulgaria
, iar valoarea vânzărilor realizate până în
prezent pentru magazinele bulgărești a depășit deja pragul de 1
milion de euro (2 milioane leva).

Planurile Profitshare vizează
extinderea
în perioada imediat următoare și în piața din
Ungaria,
consolidându-și astfel poziția de cel mai puternic
jucator în domeniul marketing-ului afiliat din Europa Centrală și
de Est.

Magazinele online
apelează la marketing afiliat pentru a-și crește vânzările și
baza de clienți. Profitshare funcționează pe modelul promovare
bazată pe rezultate, magazinele plătind exclusiv un comision de
performanță din vânzările adiționale aduse de un afiliat.

În
prezent, companii precum eMag, Banca Transilvania, Flanco, FashionUp
și Libris apelează la serviciile oferite de platforma Profitshare.