- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Zumzi tinteste incasari de 2 mil. euro in 2011

03 Nov, 13:00 • Redactia DailyBusiness
Site-ul de reduceri de grup, Zumzi, estimeaza ca pana la finalul lui 2011, incasarile se vor ridica la 2 milioane de euro, potrivit unui anunt al companiei.
Zumzi tinteste incasari de 2 mil. euro in 2011

„Piata reducerilor de grup a avut o explozie extraordinara. Putine startup-uri reusesc sa aiba o asemenea cifra de afaceri dupa numai doi ani de activitate. Zumzi a reusit sa fie un jucator principal pe toate pietele pe care opereaza in ciuda unei concurente foarte puternice”, a  declarat Calin Fusu, CEO Neogen.

Zumzi este prezent atat pe piata din Romania, cat si pe cea din Serbia, Bulgaria si Moldova, avand peste un milion de abonati.

Astfel, site-ul este lider detasat in Serbia (60% din piata) si in Moldova (90% din piata) si are o cota importanta in Romania si Bulgaria. Zumzi este o companie detinuta de Neogen SA.

Recent, Calin Fusu, directorul general al Neogen, companie
care detine si site-ul de reduceri Zumzi.ro, afirma ca fiecare din
jucatorii de pe aceasta piata, precum Fundeal (Rebate Networks), Zumzi
(Neogen), Kuponiada (InternetCorp) sau Groupon, pierde, prin investitie,
zeci de mii de euro lunar in acest business.

Pe de alta parte, Fusu a anuntat, pe blogul sau, ca reteaua de socializare Neogen a lansat un serviciu propriu de reduceri. 

Potrivit lui Fusu, exista mai multe diferente intre cele doua proiecte, astfel ca pe Zumzi vor fi oferte putine, dar cu discount foarte mare, iar pe Neogen „vom accepta si discounturi mai mici, in schimb vor fi oferte foarte multe”.

De
asemenea, o alta diferenta este aceea ca mesajul principal al Zumzi
este „save the money”, pe cand cel al Neogen este „explore the
city/pulsul orasului”, care contine oferte de evenimente, restaurante, cluburi, calatorii sau alte activitati.