Real Estate

Skanska face schimbări în echipa de marketing și comunicare

21 Apr, 15:48 • Redactia DailyBusiness
Skanska a creat noi roluri în echipa sa de marketing și comunicare din cadrul diviziei de dezvoltare comercială din CEE. Anna WiÅ›niewska a fost numită Director marketing și comunicare, în timp ce Alexandra Bucur (foto) și Petra Machartová au fost promovate în funcțiile de Manager Marketing si Comunicare pentru Proiecte, respectiv Manager Marketing Corporate.
Skanska face schimbări în echipa de marketing și comunicare

Divizia de dezvoltare
comercială a Skanska din CEE este un lider al pieței de birouri cu operațiuni
în 10 orașe din patru țări: Cehia, Ungaria, România și Polonia. În ianuarie
2020 compania a numit o nouă echipă de leadership și a inițiat un proces de
centralizare a organizației la nivel regional.

Noua structura va facilita si
mai mult cooperarea între țări, va duce la crearea unui hub regional și va consolida
orientarea strategică spre clienti, toate acestea concentrându-se în jurul proiectelor. Noile roluri și promovări din departamentul
de marketing și comunicare reprezintă unul dintre pașii următori în acest
proces.
 


Anna WiÅ›niewska, anterior Manager Marketing și
Comunicare al business unit-ului din CEE a fost numită Director Marketing și Comunicare. Din noul său rol, ea va conduce o
echipă de profesioniști din întreaga divizie comercială, acoperind Cehia,
Ungaria, România și Polonia.

Anna WiÅ›niewska s-a alăturat companiei în 2011 și
a devenit în scurt timp liderul echipei de marketing și comunicare, mai întâi
în Polonia și mai târziu la nivel regional. În afară de coordonarea tuturor
activităților de marketing si comunicare, ea a lansat noi produse, atât pentru
companie, cât pentru piață – „Workplaces by Skanska” și „Futureproof Workplaces”.
Totodată a dezvoltat strategia de marketing a Skanska – Futureproof – și a creat
un standard si un produs unic pentru CEE – „Scandinavian Lobby Guidelines”.
 

Alexandra
Bucur
, numită în funcția de Manager
Marketing și Comunicare pentru Proiecte, va asigura
crearea și coordonarea unei echipe de marketing și comunicare consolidate, la
nivelul întregii divizii Skanska din cele patru țări.

Echipa de marketing și
comunicare pe proiecte va fi responsabilă de lansarea pe piață a clădirilor din
portofoliu, definindu-le poziționarea și diferențiatorii. Împreună cu echipele
de Management de Proiect și Leasing și Vânzări, vor consolida loialitatea față de
brand.

Alexandra are o experiență în marketing mai mare de 12 ani, iar în
cariera sa a construit branduri de la zero, conducând echipe diverse alături de
care a dezvoltat produse noi. Ea s-a alăturat Skanska, în 2016, ca Manager Marketing
și Comunicare pentru piețele din România și Ungaria, unde a dezvoltat și
gestionat planurile de marketing și comunicare pentru proiectele din cele doua țări.
În România, putem enumera proiecte precum Campus 6 și Equilibrium. În paralel,
a coordonat și activitățile de comunicare corporate ale Skanska.
 

Petra Machartová, în calitate de Manager Marketing Corporate,
acoperă întreaga divizie și colaborează
îndeaprope cu celelalte echipe de marketing si comunicare pentru a crește notorietatea
proiectelor și în același timp loialitatea față de brand.

Principalele sale
responsabilități sunt dezvoltarea de noi instrumente de marketing, sustinerea programelor
integrate pentru clienții-cheie, precum și organizarea evenimentelor,crearea
materialelor necesare vanzarii proiectelor și promovarea portofoliului Skanska
CEE către clienții-cheie. Ea a venit în echipa Skanska Property Cehia în 2012,
iar trei ani mai târziu a fost numită Coordonator Marketing și Comunicare. De
atunci a reușit să implementeze cu succes strategia de marketing și de brand
pentru 5 proiecte comerciale din Praga. De asemenea, a făcut parte și din
echipa de la Stockholm, unde a colaborat cu divizia de dezvoltare comercială a Skanska din
regiunea Nordică pentru construirea strategiei de inovație și susținerea unei
culturi organizaționale în această direcție.

Aleksandra Markiewicz are de asemenea un nou rol – Manager Comunicare
Corporate
– și alături de echipa sa va stabili o strategie de comunicare
internă și externă, consolidată, pentru întreaga divizie de dezvoltare
comercială din CEE. Ea s-a alăturat Skanska în 2012, în calitate de Coordonator
Marketing și Comunicare pentru proiectele din WrocÅ‚aw, Katowice și Cracovia.
Mai târziu, a ocupat diferite roluri în cadrul grupului Skanska, inclusiv ca
parte a echipei de comunicare din Stockholm. Aleksandra a gestionat comunicarea
externă pentru trei divizii de business din Polonia.
 

Ca parte a echipei de
Marketing si Comunicare pentru Proiecte, Monica Bejan
ramane responsabila de initiativele locale de
marketing si comunicare, simultan sustinand si activitatile de corporate
marketing si comunicare interna.
 
Noile numiri vin în sprijinul strategiei
Skanska Commercial Development Europe și vor contribui la atingerea
obiectivelor ambițioase propuse la nivel regional.