- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Bell Bucharest devine Britanica Learning Centre

03 Jun, 17:38 • karina.popescu
Bell Bucharest, unul dintre principalii furnizori de servicii lingvistice pentru companii nationale si multinationale din Capitala, se transforma in Britanica Learning Centre din luna iunie a acestui an. Compania vizeaza extinderea si diversificarea serviciilor oferite, cresterea bazei de clienti, dar si afaceri de 1 milion de euro.
Bell Bucharest devine Britanica Learning Centre


Bell Bucharest s-a
lansat pe piata de profil din Romania in anul 2005, iar in 2007 s-a
afiliat la reteaua internationala de centre de limbi straine Bell
Worldwide, cu sediul in Marea Britanie.

Incepand cu luna
iunie a acestui an, compania va functiona sub numele de Britanica
Learning Centre. Decizia de schimbare a brandului a venit in momentul
in care partenerul companiei din Marea Britanie a decis sa se
reorienteze catre Asia si Orientul Mijlociu si sa isi inchida
operatiunile din Europa.

Dupa cinci ani de
colaborare cu partenerii din Marea Britanie si folosind experienta
acumulata in cei peste opt ani de existenta pe piata de servicii
lingvistice din Romania, am decis sa construim un brand national sub
numele de Britanica Learning Centre”, a declarat Carmen Olariu,
fondator al companiei.

In momentul de fata,
Britanica are un corp administrativ format din 15 persoane, un numar
de 36 de traineri in Bucuresti care predau catre mediul corporatist,
22 de profesori care predau copiilor si peste 100 de colaboratori in
tara. Centrul lingvistic planuieste sa isi mareasca echipa in acest
an, in concordanta cu planurile de dezvoltare pe care le are.

Anual, Britanica
pregateste peste 2.000 de cursanti adulti si copii, iar profesorii
centrului totalizeaza un numar de circa 200.000 de ore
predate/cursant.

Printre cele mai
solicitate servicii in cadrul companiei se numara cursurile de limba
engleza pentru companii si copii, in proportie de 80%, dar si cele de
limba germana. Dintre clientii Britanica, jumatate sunt reprezentati
de corporatii, iar jumatate de copii.

Un fenomen
interesant pe care l-am observat in Bucuresti este dat de ascensiunea
limbii ruse si a limbii romane pentru straini, predata prin
intermediul rusei. Acest lucru se explica prin faptul ca avem
companii din domeniul energetic prezente pe piata, cu capital rusesc
sau care provin din zona de influenta ruseasca”, a explicat Carmen
Olariu.

Centrul a creat si
produse adaptate mediului de business local, prin care pregatirea
lingvistica este completata de imbunatatirea comunicarii in
prezentari, negocieri si in medii de lucru multiculturale.
Majoritatea cursurilor dedicate clientilor din sectorul corporate
contin seminarii de soft skills, participantii avand astfel ocazia de
a-si imbunatati odata cu abilitatile de limba engleza si pe cele de
comunicare.

Britanica Learning
Centre a fost infiintat in 2005 sub denumirea Euro Training &
Education Center, iar in 2007 s-a afiliat la reteaua internationala
de centre de limbi straine Bell Worldwide, cu sediul in Marea
Britanie. Compania furnizeaza pachete lingvistice dedicate atat
companiilor, cat si copiilor. Veniturile centrului Britanica provin
50% din serviciile oferite clientilor corporate si 50% din cele
adresate copiilor.

Pe piata locala a centrelor de limbi straine mai sunt jucatori precum British Council sau Lexis. 

Citeste si Cum inveti managerii limbi straine in
criza? Cu contracte preferentiale, reduceri si negocieri la sange