Exceptand activitatea benzinariilor, veniturile grupului au inregistrat anul trecut un avans de 4,9%.
„In 2010 am avut rezultate bune in cele mai importante tari ca prezenta a Grupului, adica Franta, Rusia si China. Impreuna cu tarile din Europa de Est, acestea au fost principalul motor de crestere a veniturilor, cu peste 7%. Perspectivele pentru acest an raman totusi mai bune in tarile emergente decat in zona euro”, a declarat Vianney Mulliez, presedintele Consiliului de Administratie al grupului Auchan.
Veniturile grupului au crescut cu 3% in Franta, cu 1,1% in restul tarilor din Europa occidentala (Spania, Italia, Portugalia, Luxemburg) si cu 22,7% in tarile din Europa Centrala si de Est (Polonia, Ungaria, Romania, Rusia, Ucraina) si Asia (China si Taiwan), zona in care s-a concentrat o parte importanta a expansiunii anul trecut.
Veniturile au fost realizate in proportie de 46% in Franta si de 54% in restul lumii, repartizate astfel : 27% in tarile din Europa de Vest fara Franta si 27% in tarile din Europa de Est si in Asia.
Investitiile totale ale grupului s-au ridcat anul trecut la 1,38 mld. euro, in scadere cu 9,8% fata de 2009. 36% din suma totala a investitiilor a vizat Franta, 21% – restul tarilor din Europa de Vest si 43% – tarile din Europa Centrala si de Est si in Asia.