- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Produsele Kraft Heinz și Conagra Brands sunt scoase de pe piață! Care este explicația marilor producători

26 Feb, 15:46 • Lupu Alexandra
Produsele Kraft Heinz și Conagra Brands nu vor mai fi regăsite pe rafturile din magazine! Directorii celor două companii au dat declarații de interes.
Produsele Kraft Heinz și Conagra Brands sunt scoase de pe piață! Care este explicația marilor producători

Decizie șocantă pentru industria alimentară! Kraft Heinz și Conagra Brands scot din fabricație produsele care nu se bucură de vânzări, spune profit.ro. Marii producători susțin că strategia propusă va contribui la reducerea costurilor. Aceștia au de gând să oprească fabricarea alimentelor care nu se bucură de vânzări satisfăcătoare, astfel, suma pe care ar fi alocat-o în mod obișnuit poate fi folosită în alte scopuri.

Kraft Heinz și Conagra Brands scot mai multe produse de pe piață

Kraft Heinz și Conagra Brands sunt cele două companii care au anunțat că vor scoate de la raft alimentele care nu aduc venituri satisfăcătoare. Mai exact, se va opri producția pentru produsele la care cererea consumatorilor nu este una mare. Anunțul a fost făcut pe parcursul acestei săptămâni. Stragia nu este una necunoscută.

Te-ar putea interesa și următorul subiect: Guvernul, soluții pentru a reduce prețul alimentelor. Firmele ar putea fi obligate să achite un adaos comercial plafonat

Multe companii au început să-și reducă ofertele și să elimine articole din piața de vânzare, care nu sunt atât de populare, întocmai pentru a se concentra pe produsele la care pot crește ușor prețurile, ca urmare a inflației ridicate. Oprirea producției ajută companiile să aloce sumele rămase în alte segmente de interes.

Kraft Heinz
Kraft Heinz

Directorii Nestle și Unilever au confirmat că strategia este una optimă în această perioadă. Aceștia au declarat că au înregistrat economii de miliarde după ce au întrerupt fabricarea anumitor produse, care aveau vânzări slabe. Conagra a oprit recent producția unei plăcinte, tocmai pentru a adăuga un alt produs în portofoliul de vânzări, mai exact, un desert cu mere, fără zahăr adăugat.

Eliminarea produselor care nu se vând atât de bine face parte dintr-un „program de reducere a complexității”, desfășurat la ora actuală de Kraft Heinz. Compania a scos din vânzare Heinz Real Mayonnaise. Pe de altă parte, producătorul Oreo funcționează pe alte reguli: aceștia înlocuiesc mereu produsele vechi cu unele noi. Cu toate acestea, analiștii confirmă că producția unui aliment cu vânzări slabe costă mult mai mult decât a unuia solicitat.

Citește și: Protecția Consumatorului a luat decizia! Ce va păți producătorul conservelor din excremente de urs