- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Centrul de Relații cu Clienții de la Apa Nova va fi relocat. Iată detaliile

05 Oct, 11:16 • Bumbeneci Diana
Apa Nova confirmă relocarea Centrului de Relații Clienți. Anunțul a fost făcut prin intermediul unui comunicat de presă.
Centrul de Relații cu Clienții de la Apa Nova va fi relocat. Iată detaliile

Apa Nova, o companie Veolia, a transmis un nou mesaj public prin care confirmă relocarea Centrului de Relații Clienți, începând cu data de 10.10.2022 într-un spațiu ultramodern și digitalizat. Noul spațiu destinat clienților este situat pe Strada Tunari nr. 60A, din Capitală. Programul de funcționare a noului centru este de luni până vineri, între orele 08:00-17:00.

Apa Nova confirmă relocarea Centrului de Relații Clienți

Relocarea Centrului Relații Clienți (CRC) într-un spațiu eco-friendly din București face referire la oferirea unei experiențe digitale complete, dar și posibilitatea de interacțiune cu specialiștii Apa Nova, răspunzând nevoilor actuale ale clienților. În același timp noua locație oferă accesibilitate ridicată la mijloacele de transport în comun.

Noul CRC integrează cele mai noi facilități tehnologice dedicate clienților. Aceștia vor avea parte, de la dispozitive automate de plată și de vizualizare a index-ului de consum până la sisteme de informare digitală cu privire la serviciile oferite de către operatorul de apă, în vederea minimizării contactului fizic direct. Despre acest lucru a vorbit Alexandru Moldovan, Director General Adjunct Apa Nova București.

Citește și: Mesajul fondatorului DoR, după ce renumita revistă se închide după 13 ani. Cristi Lupșa: „Oricum aș scrie propoziția asta, tot greu e”

Centrul de Relații cu Clienții de la Apa Nova va fi relocat. Iată detaliile
Centrul de Relații cu Clienții de la Apa Nova va fi relocat. Iată detaliile

„Transformările prin care am trecut, în ultimul an și jumătate, la nivel local și global, ne-au determinat să  ducem conceptul de „one stop shop” la un nivel superior pentru a crește gradul de siguranță, digitalizare și confort. Prin acest demers, asigurăm o comunicare comercială omnichannel și poziționăm Centrul Relații Clienți ca pilon strategic de îmbunătățire a gradului de satisfacție al clienților Apa Nova, de peste 90%, în relație cu serviciile oferite”, a precizat Alexandru Moldovan, Director General Adjunct Apa Nova București.

Păstrând conceptul „one stop shop”,  centrul va include zona de self service, zona de recepție, de casierie și de consultanță clienți (birouri consultanți pentru audiențe clienți și încheierea de avize tehnice, contracte de servicii de furnizare apă potabilă și canalizare, rezolvarea diverselor solicitări și reclamații). De asemenea, centrul va face posibilă reducerea timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările celor care îi vor trece pragul, iar audiențele clienților și potențialilor clienți se pot face la un consultant dedicat.

Încă din 2000, Apa Nova, o companie Veolia, și-a asumat responsabilitatea gestionării resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice din Municipiului București. În cei peste 21 de ani, sistemul de alimentare cu apă și de canalizare a fost reabilitat, modernizat și dezvoltat conform celor mai bune practici industriale în domeniu, realizări care se traduc prin investiții de peste 580 de milioane de euro până în prezent.

Mai poți citi: O femeie din Reșița a trăit șocul vieții sale: factură de 9.000 de lei. E.ON și-a cerut scuze

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult