- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

DN1A în zona Șoseaua Chitila-Parc Mogoșoaia va fi lărgit la 4 benzi. Studiul de fezabilitate a primit undă verde

07 Nov, 08:29 • Cornel Ghimeșan
Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a aprobat studiul de fezabilitate pentru proiectul care prevede lărgirea la 4 benzi al DN1A în zona Șoseaua Chitila-Parc Mogoșoaia. Proiectul va fi finanțat prin POIM.
DN1A în zona Șoseaua Chitila-Parc Mogoșoaia va fi lărgit la 4 benzi. Studiul de fezabilitate a primit undă verde

Studiul de fezabilitate pentru proiectul de lărgire la 4 benzi DN1A între Centura București și intersecția cu Șos. Chitila și Parc Mogoșoaia a primit undă verde, conform secretarului de stat din Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu.

Alte articole: Fondurile de pensii au crescut. Autoritatea de Supraveghere Financiară a raportat active de 88,71 miliarde lei într-o singură lună

„Încă un pas pentru proiectul de lărgire la 4 benzi DN1A între Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia”, anunță secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu, într-o postare pe Facebook.

DN1A în zona Șoseaua Chitila-Parc Mogoșoaia va fi lărgit la 4 benzi. Studiul de fezabilitate a primit undă verde
DN1A în zona Șoseaua Chitila-Parc Mogoșoaia va fi lărgit la 4 benzi. Studiul de fezabilitate a primit undă verde

Ce prevede proiectul pentru care se va face studiul de fezabilitate

Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avizat studiul de fezabilitate al proiectului de lărgire la 4 benzi a DN1A. Proiectul mai prevede și măsuri de siguranță rutieră pentru sectorul cuprins între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia.

Ce anume prevede soluția propusă de proiectant:

  • 4 benzi de circulație x 3,5 m;
  • trotuare, cu o lățime de 2,5 m;
  • zonă mediană de 1 m;
  • pasaj pietonal subteran, dotat cu lift;
  • pasaj pietonal suprateran, dotat cu lift.

Banii necesari investiției sunt din fonduri externe nerambursabile, Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020

„Tronsonul de drum național, cu o lungime de 1,28 km, traversează zona de intravilan a localității Mogoșoaia și este mărginit de proprietăți destinate rezidenței sau activităților comerciale. Este o măsură suplimentară de creștere a capacității de transport atât în zona Centurii București, cât și a DN1A”, explică secretarul de stat în Ministerul Transporturilor.

Citește și: 21,597 milioane de lei investiți în alocațiile pentru susținerea familiei. Câți beneficiari sunt în România

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult