- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Filmări cu drona: Cum arată Tronsonul 2 din Autostrada A7 Ploiești – Buzău, la început de 2023. După 4 luni de la startul lucrărilor, stadiul fizic a ajuns la aproape 8%

02 Jan, 08:35 • Gabriela Andreescu
Membrii Asociației Pro Infrastructură au inspectat în ultimele zile ale anului trecut unul dintre cele mai proaspete șantiere de infrastructură începute în România, și a nume Tronsonul 2 din Autostrada A7 Ploiești - Buzău. Filmarea a fost efectuată pe 28.12.2022, iar lucrarile avanseaza intr-un ritm satisfacator, tinand cont ca au inceput in luna august 2022.
Filmări cu drona: Cum arată Tronsonul 2 din Autostrada A7 Ploiești - Buzău, la început de 2023. După 4 luni de la startul lucrărilor, stadiul fizic a ajuns la aproape 8%

Asociația Pro Infrastructură a publicat pe pagina sa oficială de Facebook imagini filmate cu drona pe întreg traseul lotului 2 al A7 Ploiești-Buzău. Imaginile au fost surprinse de unul din piloții parteneri ai asociației și au fost postate atât pe rețeaua de socializare cât și pe youtube.

Cum arată Tronsonul 2 din Autostrada A7 Ploiești – Buzău, la 4 luni de la startul lucrărilor

Contractul pe cei 28,35 kilometri dintre Mizil și Spătaru a fost semnat cu asocierea româno-bulgară Coni-Trace în 07.06.2022 pe suma de 1,25 miliarde lei fără TVA, având o perioadă de execuție de 20 de luni. Lotul este banal: relief ca-n palmă și doar structuri mici, informează asociația, care oferă și o hartă interactivă cu avansul lucrărilor.

Lucrările la Tronsonul 2 din Autostrada A7 Ploiești - Buzău se află în stadiul de început. Sursa foto: Facebook
Lucrările la Tronsonul 2 din Autostrada A7 Ploiești – Buzău se află în stadiul de început. Sursa foto: Facebook

După 4 luni și jumătate de la emiterea ordinului de începere, 11.08.2022, stadiul fizic a ajuns la aproximativ 8%. Cei doi constructori nu impresionează, dar nici nu se mișcă rău, având în vedere că bulgarii sunt la primul șantier la noi în țară iar românii au făcut până acum doar drumuri de interes secundar, mai scriu specialiștii în infrastructură.

2023 este decisiv pentru acest tronson. Dacă antreprenorii vor accelera puternic în primăvară și vor menține o mobilizare foarte bună tot anul, atunci iarna viitoare îi va prinde cu mult asfalt așternut și vor putea să-și respecte termenul contractual de finalizare, aprilie 2024, sau îl vor decala puțin: vara 2024.

Citește și: Iată o decizie pentru noul an: renunțarea la băutură! 8 sfaturi pentru a renunța la alcool care chiar funcționează

„Dacă vor merge din inerție iar CNAIR se va complace ridicând din umeri, așa cum a făcut-o pe prea multe proiecte, atunci vom conduce pe această secțiune din A7 abia spre sfârșitul lui 2024,” mai scrie Asociația Pro Infrastructură în postarea pe Facebook.

Autostrada A7 va face legătură între Ploiești și vama Siret, din nordul României, la granița cu Suceava. Acest proiect de infrastructură este finanțat majoritar prin PNRR și ar trebui finalizată integral la mijlocul anului 2025. Autostrada este proiectată după cele mai recente standarde mondiale în materie de siguranță rutieră și protecția mediului, urmând a fi cea mai modernă șosea de mare viteză din țară.

Citește și: Rate de coșmar pentru români în 2023. Care este evoluția estimată pentru ROBOR și IRCC în noul an

Cu mai mult de 15 ani experiență în domeniul jurnalismului și o pasiune pentru tot ce înseamnă actualități, știri, și tot ce se întâmplă relevant atât în țară, cât și pe plan extern. ... citește mai mult