- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

„Micii de la Dedulești” înregistrează vânzări de 12 milioane de lei anual. Care este prețul preparatelor din meniu

16 Mar, 08:54 • Lupu Alexandra
„Micii de la Dedulești” este un business controlat de nouă companii, care se bucură la ora actuală de un succes sporit. Vânzările ating suma de 12 milioane de lei anual. Iată cum au apărut primele afaceri la începutul anilor ’90.
„Micii de la Dedulești” înregistrează vânzări de 12 milioane de lei anual. Care este prețul preparatelor din meniu

„Micii de la Dedulești” și-au făcut apariția încă de la începutul anilor ’90, iar de atunci și până acum, afacerea s-a bucurat de un succes sporit. La ora actuală, business-ul alcătuit din nouă companii acumulează vânzări de 12 milioane de lei anual, așa cum confirmă zf.ro.

„Micii de la Dedulești”, vânzări cu cifre record

Business-ul controlat de nouă companii este cel care reușește la ora actuală să înregistreze vânzări de 12 milioane de lei anual. Afacerea se bucură de un număr total de 124 de angajați, iar povestea acesteia a luat naștere încă de la începutul anilor ’90. Unele dintre restaurantele inaugurate în perioada menționată funcționează chiar și în ziua de astăzi, ajungând să fie conduse de a doua generație a familiei care a deschis ușile acestui concept.

Te-ar putea interesa și următorul subiect: Povestea micului a fost auzită până peste munți. Produsul a devenit vedetă într-un sat de 500 de locuitori

Constantin Sibiceanu este singurul acționar al companiei SC Sibiceanu Junior SRL, fondată de părinții lui. Potrivit ANSVSA, numărul companiilor care activau în domeniul micilor a rămas constant mult timp, iar asta din cauza spațiului limitat pentru construcții. Modificările au fost făcute la nivelul proprietarilor unităților, în schimb.

„Micii de la Dedulești”: prețurile afacerii de succes
„Micii de la Dedulești”: prețurile afacerii de succes

Localurile se bucură de trafic constant, având în vedere că drumul care trece prin fața restaurantelor de la Dedulești este unul dintre cele mai aglomerate. Unele dintre ele au program non-stop, luând în considerare fluxul ridicat de clienți. Chiar și așa, cifrele de afaceri ale acestor localuri nu pot fi comparate cu cele înregistrate în București, spre exemplu. Una dintre explicații se referă chiar la prețurile alocate preparatelor.

Un mic de 90 grame costă 6 lei în Dedulești. În același timp, la Hanul lui Manuc, o porție cu trei mici (80 grame fiecare), muștar, ardei iute și cartofi prăjiți costă 47 lei, mai exact, de câteva ori mai mare decât la Dedulești. În ciuda acestui fapt, chiar dacă nu sunt înregistrați și protejați la nivelul UE, așa cum se întâmplă cu salamul de Sibiu, micii se bucură de succes în plan local. Ultimele informații arată că denumirea „mic de Dedulești” este acum folosită și în alte zone din țară, precum Transfăgărăşan. Notoritatea de care se bucură aceste preparate nu este de mirare! De 30 de ani, rețeta produselor oferite consumatorilor a rămas aceeași.

Citește și: Micii și covrigii, alimente de lux. Inflația duce la o explozie a prețurilor