MEDIA & MARKETING

Brand de bere romanesc promoveaza unirea cu Republica Moldova

10 aprilie 2014, ora 14:26 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
timisoreana.jpg
GMP Advertising saluta ridicarea vizelor pentru cetatenii moldoveni si propune o campanie contextuala pentru Timisoreana. „Ne desparte un Prut, dar ne uneste o bere” este mesajul care intampina simplificarea procedurilor de tranzit intre cele doua tari.

Conform unui proiect de regulament aprobat de Parlamentul European si, ulterior, de Consiliul European, cetatenii din Republica Moldova vor putea calatori oficial fara vize in tarile Uniunii Europene, inclusiv in spatiul Schengen. Liberalizarea vizelor va intra in vigoare incepand cu 28 aprilie 2014.

Vestea a inspirat realizarea unei noi campanii contextuale care sa aminteasca atat noua, romanilor, cat si moldovenilor, de lucrurile pe care avem in comun. Aceasta consta in amplasarea mai multor bannere cu un mesaj generic la granita dintre cele doua state. 

In luna mai 2013, Republica Moldova a devenit prima tara de peste granite care a lansat berea Timisoreana la nivel local, sub forma de franciza. 

"Noi ne-am gandit sa intampinam decizia ridicarii obligativitatii vizelor pentru cetatenii Republicii Moldova cu o serie de mesaje graitoare, in care vecinii ambelor parti ale Prutului sa se regaseasca", declara Cristina Gherman, Senior Brand Manager Timisoreana.



"Timisoreana este aici de pe vremea cand Prutul era doar un rau, nu si o granita, si va ramane in continuare aici, alaturi de romani”, explica Mihai Gongu, creative director la GMP Advertising. 

"Am vrut sa marcam acest moment istoric al eliminarii vizelor printr-un billboard contextual amplasat chiar la granita", a adaugat Gongu.

Billboard-urile sunt amplasate in zona Vama Albita, unde vor ramane pana la finalul lunii aprilie.

Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizare fac parte: Mihai Gongu (Creative Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Claudiu Petria (Account Manager) si Catrinel Manolescu (Account Director).

Din echipa Timisoreana fac parte: Ioana Sapera (Junior Brand Manager Timisoreana), Cristina Gherman (Senior Brand Manager Timisoreana), Mihai Barsan (VP Marketing). GMP Advertising face parte din GMP Group din care mai fac parte Webstyler, GMP PR, Point Public Affairs, Chapter 4 si Go Studio.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 12 Noiembrie 2019, 08:40
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter