MEDIA & MARKETING

Golin Romania, primul loc in topul celor mai performante agentii de PR realizat de Biz

26 octombrie 2015, ora 13:46 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Sigla-Top-PR-2015_mic-450x240.jpg
Revista Biz a lansat rezultatele topului celor mai performante 30 de agenţii de PR, ediţia 2015, un studiu BIZ şi Unlock Market Research, aflat la a treia ediţie.

Topul agenţiilor de PR din România este realizat în baza colectării şi analizei indicatorilor care vizează măsurarea performanţelor financiare ale agenţiilor şi a imaginii pe care acestea o au în rândul companiilor care plătesc pentru servicii de consultanţă în comunicare.

Pentru al doilea an consecutiv, Golin România ocupă primul loc în top. Pe locul al doilea în clasament se află GMP PR, în urcare faţă de 2014.

Cele două agenţii de PR sunt urmate de Graffiti PR, Mccann PR, MslGroup The Practice, Premium Communication, Free Communication, MakeSense, Dăescu Borţun Olteanu şi SmartPoint.



sursa: revistabiz.ro
sursa: revistabiz.ro

Clasamentul integral – Top 30 de Agenţii, precum şi Indexul Agenţiilor de PR pot fi citite integral în ediţia tipărită a revistei Biz nr. 286 şi online, pe revistabiz.ro.  

Metodologia studiului

Topul celor mai performante agenţii de PR, ediţia 2015, este rezultatul corelării a două clasamente preliminare, fiecare având câte o pondere egală (50% - 50%): topul performanţei în business - realizat prin corelarea a patru indicatori financiari: cifra de afaceri din 2014 (33%), suma totală a fee-urilor încasate în 2014 (33%), profitabilitatea agenţiei - profitul inregistat în 2014 raportat la numărul de membri ai echipei (17%) şi rata de creştere a cifrei de afaceri în 2014 faţă de 2013 (17%).

Agenţiilor care nu au furnizat informaţii despre fee-urile încasate li s-a aplicat în algoritmul de calcul o pondere neutră, astfel încât lipsa acestei sume să nu aibă un impact negativ asupra rezultatului final; topul performanţei agenţiilor din perspectiva clienţilor - realizat pe baza răspunsurilor oferite de un eşantion reprezentativ la nivel de industrie alcătuit din clienţi ai serviciilor de PR.

Răspunsurile celor chestionaţi au vizat măsurarea a doi indicatori de percepţie cu ponderi egale (50% - 50%).

Primul indicator a rezultat din măsurarea a patru dimensiuni, folosite frecvent în evaluarea activităţii agenţiilor de PR: capacitatea de analiză (27%), capacitatea de implementare (26%), creativitatea (26%) şi capacitatea de raportate (21%).

Procentele alocate corespund importanţei pe care clienţii o acordă fiecărei dimensiuni în parte. Al doilea indicator a rezultat din măsurarea percepţiilor clienţilor privind satisfacţia, recomandarea şi performanţa agenţiilor cu care au lucrat.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 19 Aprilie 2019, 22:01
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter