
Cociasu, reprezentantul Lowe & Partners in RAC, preia presedintia de la Ecaterina Safarica, director comunicare Procter & Gamble Balcani, Turcia, Caucaz si Israel.
“Una dintre misiunile mele in calitate de Presedinte RAC este legata de reprezentarea mai puternica a agentiilor de publicitate in Consiliu”, a declarat Oana Cociasu, noul presedinte RAC.
In peste 19 ani de experienta in comunicare medicala, Oana Cociasu a imbinat medicina cu publicitatea. Ea a absolvit Universitatea de Medicina si Farmacie Bucuresti si a urmat cursuri intensive de publicitate si comunicare medicala la New York, Frankfurt si Viena.
In urma alegerilor de miercuri, componenta Consiliului Director al RAC este urmatoarea:
- Oana Cociasu, presedinte al RAC si Managing Partner Lowe Medic One;
- Laurentiu Gheorghiu, vicepresedinte al RAC si advertising traffic manager Pro TV;
- Raluca Predoi, trezorier al RAC si corporate affairs manager Nestle Romania;
- Constantin Bratu, membru in Consiliul Director al RAC si director general Asociatia Berarii Romaniei;
- Ecaterina Safarica, membru in Consiliul Director al RAC si director comunicare Procter & Gamble Balcani, Turcia, Caucaz si Israel;
- Mihaela Ungar, membru in Consiliul Director al RAC si marketing director Colgate-Palmolive;
- Victor Dobre, membru in Consiliul Director al RAC si director executiv IAA Romania.
Oana Cociasu este membru al Consiliului Director al RAC din luna noiembrie a anului 2009. Ecaterina Safarica a ocupat functia de presedinte al Consiliului Roman pentru Publicitate intre mai 2008 si martie 2013.
Consiliul Roman pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizatie profesionala, non-guvernamentala, non-profit si independenta. Obiectul de activitate al RAC este autoreglementarea in publicitate.
Infiintat in 1999, RAC numara azi aproape 60 de membri: companii care utilizeaza in mod sustinut publicitate, agentii de publicitate, media si organizatii din industria publicitatii.
Activitatea Consiliului Roman pentru Publicitate se bazeaza pe Codul de Practica in Publicitate (Codul RAC), care are ca punct de plecare Codul International de Practica in Publicitate. Scopul documentului este de a sprijini dezvoltarea unui mediu de afaceri decent si onest in Romania prin oferirea unui ghid de forma si continut pentru o informare corecta, cinstita si decenta fata de consumator si industrie.
Consiliul Roman pentru Publicitate este membru al European Advertising Standards Alliance (EASA).