MEDIA & MARKETING

Publicitatea pe telefonul mobil musca din TV si radio. Cat va creste in 2014

19 martie 2014, ora 16:01 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
smartp.jpg
Publicitatea pe telefonul mobil castiga rapid teren intre canalele de comunicare preferate de companii si primeste sume care erau alocate in mod normal pentru mediile clasice de promovare precum TV si radio.

Piata globala de mobile advertising va atinge 18 miliarde de dolari in acest an si 41.9 miliarde in 2017, potrivit estimarilor realizate de Gartner.

Conform unui studiu realizat de InMobi in 2014, 61% dintre utilizatorii de internet pe mobil folosesc telefonul in timp ce se uita la televizor.

Mai mult decat atat, 83% dintre consumatori isi propun sa faca tranzactii prin telefonul mobil in urmatoarele douasprezece luni, ceea ce reprezinta o crestere de 15% procente fata de datele curente.

In ceea ce priveste Romania, piata de publicitate pe telefonul mobil a fost estimata la 10 milioane de euro in 2013 si va creste cu pana la 30% in 2014. Aceasta crestere este in neconcordanta cu ritmul de adaptare al companiilor locale la aceasta platforma de comunicare.

In prezent, sub 1% din site-urile din Romania au si versiune adaptata pentru dispozitivele mobile, conform declaratiei facute de Dan Virtopeanu, managing partner in cadrul agentiei Breeze Mobile.

Acesta va fi speaker in cadrul unui eveniment organizat de Expo Media in data de 26 martie.




Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 12:28
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter