- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Contul de media al companiei MOL a plecat de la Initiative la OMD

08 Jul, 17:39 • Redactia DailyBusiness
Contul de media al producatorului de carburanti MOL in Romania, gestionat anterior de Initiative Media, a fost castigat intr-un pitch local de agentia OMD, parte a Omnicom Group Romania.
Contul de media al companiei MOL a plecat de la Initiative la OMD

OMD va gestiona cumpararea si planificare de spatiu media pentru MOL in intervalul 2010-2011.

La licitatia organizata de compania petroliera a participat si Initiative, agentie care a gestionat anterior contul, spun surse apropiate procesului de selectie.

MOL Plc este o companie multinationala integrata si independenta, activand in domeniul petrolului si gazelor, cu sediul central in Budapesta. Grupul MOL deruleaza operatiuni in EMEA si statele membre CSI (Comunitatea Statelor Independente), avand peste 34.000 de angajati in intreaga lume. In Romania MOL detine 126 de bezinarii.

OMD este prezenta in Romania din 2000, fiind detinuta in intregime de Omnicom Group, si deserveste clienti internationali cat si locali printre care Vodafone, Dacia Renault Nissan, McDonald’s, Citroen, Walmark, Bosch.