- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Investitie de 250.000 euro intr-un sistem de reclama pe balustrada scarilor rulante

07 Oct, 15:32 • Redactia DailyBusiness
Compania de publicitate indoor Brand Management a achizitionat licentele pentru Romania si Bulgaria ale produsului Escalator Handrail Media, un suport publicitar prin care balustrada scarilor rulante poate fi personalizata la cerere, anunta reprezentantii companiei.
Investitie de 250.000 euro intr-un sistem de reclama pe balustrada scarilor rulante

Licenta suportului apartine agentiei Escalated Advertising Australia, iar pe piata locala produsul va fi marketat sub numele de Escads.

Investitia se ridica la peste 50.000 de euro pe an timp de 5 ani, bani directionati in cumpararea propriu zisa a celor doua licente pentru pietele din Romania si Bulgaria, training si productie.

„Din estimarile noastre, primele campanii folosind noul tip de expunere vor debuta inca din aceasta toamna si vor creste veniturile companiei cu 10-15 %”, a declarat Razvan Marincoi, PR&Marketing manager al Brand Management.

Escalator Handrail Media reprezinta o pelicula durabila care se aplica peste „mana curenta” (balustrada) a scarilor rulante. Printre brandurile care au apelat la astfel de campanii la nivel international se numara Vodafone, McDonalds, Toyota, Axa.

Brand Management are in portofoliu spatiile de indoor advertising din mall-uri pentru Capitala cat si pentru 12 orase din tara precum: Iasi, Suceava, Timisoara, Cluj Napoca, Pitesti, Rm. Valcea, Oradea, Sibiu, Tg. Mures, Constanta, Brasov, Bacau si Braila.

Infiintata in 2004, compania activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania si Bulgaria, avand un numar de 15 angajati si o cifra de afaceri de 1,1 milioane euro pe anul 2007.