MEDIA & MARKETING

Universal McCann a castigat contul de media al Metro si Real

10 decembrie 2009, ora 12:40 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
real.medie.jpg
Agentia Universal McCann Romania a castigat contul de media al Metro Cash&Carry si real,- Hypermarket, in urma unei licitatii la care au mai participat alte 5 agentii de pe piata.
Contactati de catre DailyBusiness, reprezentantii agentiei nu au dat informatii referitoare la valoarea contului sau la perioada pe care a fost semnat contractul.

Incepand din ianuarie 2010, agentia va oferi celor doua linii de business servicii de consultanta media, media planning, media buying, strategie si cercetare.

Metro Group este unul dintre cei mai importanti retaileri la nivel mondial care are un numar total de peste 300.000 de angajati si opereaza in 2.200 locatii din 32 de tari. Diviziile din cadrul acestui grup sunt Metro/Makro Cash & Carry, hipermarket-urile real,- , Media Markt si Saturn - principalele centre de electronice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof.



Universal McCann este una dintre cele mai importante agentii media din Romania, ce are in portofoliu clienti precum Coca-Cola, Heineken, Vodafone, Tnuva, Cadbury sau Banca Romaneasca.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 17 Mai 2022, 16:15
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter