- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Grapini a lansat pe Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei

29 Mar, 17:20 • Redactia DailyBusiness
Ministrul delegat pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri, Maria Grapini (foto), a lansat la jumatatea lunii martie pe pagina personala de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei si a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive.
Grapini a lansat pe Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al Romaniei

„Am postat pe
Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului
turistic al Romaniei si am cerut opinii tocmai pentru a evalua
perceptia fata de brandul sectorial de turism. Clar, parerile nu sunt
pozitive”, se arata intr-un raspuns transmis de Maria Grapini la
solicitarea Mediafax.

Potrivit acesteia, conform
desfasuratorului de implementare a programului de promovare a
brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.

Brandul turistic al Romaniei, care
contine celebra frunza, a fost lansat in anul 2010, si doar crearea
lui a costat peste 800.000 de euro.

in perioada 2010-2012, pentru crearea
si promovarea brandului turistic al Romaniei s-au cheltuit peste 56
de milioane de lei (13 milioane de euro), bani provenind din fonduri
europene.