Turism

Agentia de turism care a investit 200.000 euro in deplasarile angajatilor pentru a inspecta noi destinatii

23 Jun, 12:15 • Redactia DailyBusiness
Eturia a investit in 8 ani de activitate peste 200.000 de euro în deplasările angajaților, scopul acestor călătorii fiind de a testa și verifica fiecare serviciu aflat în portofoliul agenției, de la hoteluri de toate felurile și până la restaurante, autocare sau alte servicii conexe.
Agentia de turism care a investit 200.000 euro in deplasarile angajatilor pentru a inspecta noi destinatii

Agenția de turism Eturia, specializată
în vacanțe personalizate către destinații exotice, împlinește
în luna iunie 2015 8 ani de activitate. Cu peste 120 de țări în
portofoliu și peste 15.000 de clienți, Eturia se numără printre
primele agenții din România care s-au specializat pe destinații
exotice.

În cei 8 ani
de activitate au fost investiți peste 200.000 de euro în
deplasările angajaților. Au fost organizate infotripuri pentru
angajați în țări cunoscute precum Republica Dominicană, Cuba,
China, Mexic, SUA și până la unele mai puțin cunoscute precum
Uganda, Etiopia, Vietnam sau Namibia.

Creșterea profitului prin motivarea
angajaților 

Încă de la înființare, Eturia și-a
propus să se axeze pe calitate, vacanțe personalizate și
comunicarea transparentă cu clientul.

Cei 30 de angajați ai
agenției au vizitat măcar o dată una dintre destinațiile
promovate. Destinații precum Japonia, Mexic, Republica Dominicana,
Cuba sau Statele Unite ale Americii au trecut prin ochiul critic al
agenților de turism angajați Eturia.

Investiția în călătoriile
angajaților a ajuns la peste 200.000 de euro în cei 8 ani de
activitate ai agenției și continuă să crească în fiecare an. În
2015 s-a investit mai mult în inspectarea celor mai solicitate
destinații, precum Republica Dominicană, Cuba sau Mexic.

Top destinații solicitate de români
în 2014


În ultimul an, tot mai mulți turiști
români aleg să-și petreacă concediul în Republica Dominicană.
Agenția a trimis în 2014 peste 750 de turiști români în această
destinație.

Cuba, Indonezia și Thailanda sunt următoarele
destinații în top, având 634, respectiv 586 și 468 de turiști
trimiși de Eturia. Când vine vorba de plajă, se mai adăugă în
clasament Mexic, Mauritius și Maldive, dar încep să prindă și
destinații precum Costa Rica, Argentina sau Cambodgia. Pentru cei cu
bugete mai mici, o bună opțiune în 2014 a fost și Portugalia.

Pentru cei cu bugete mai mari, Eturia a scos pe piață pentru acest
an și circuite în Australia sau Noua Zeelandă.

Eturia, gândită ca agenție „tailor
made”, a vândut în cei opt ani de activitate peste 11.000 de pachete
de vacanță personalizate și destinații exotice. Din cei peste
15.000 de turiști care au ales serviciile agenției Eturia, peste
75% sunt clienți fideli. Fără a fi considerată o agenție de
turism exclusivistă, ofertele sale includ la ora actuală 120 de
destinații din întreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica
Dominicană, Maldive, Cuba și Mexic.

Înființată în anul 2007, compania
dezvoltă trei direcții principale de business: vacanțe
personalizate pentru turiștii cu bugete medii de vacanță, vacanțe
cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif și
vacanțe de lux pentru clienții care doresc destinații mai puțin
accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de
afaceri de 5,3 milioane de euro.