- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Cum merge promovarea interactiva a fortificatiilor medievale din Brasov

16 Sep, 15:28 • Redactia DailyBusiness
Proiectul de promovare interactiva a 6 fortificatii medievale din Brasov a atras de la debutul campaniei, acum o luna, circa 38.000 de utilizatori, spun oficialii TomTouch, divizia interactiva a CS Vision, cei care au realizat campania.
Cum merge promovarea interactiva a fortificatiilor medievale din Brasov

Pentru promovarea outdoor a campaniei Brasov-Calatorie prin Istorie, s-au amplasat ecrane interactive in mai
multe statii de metrou si autobuz din Capitala si Brasov.

 Proiectul, initiat la 15 august, vizeaza promovarea in scop turistic a
6 fortificatii medievale din Brasov: cetatile medievale Fagaras, Rupea,
Feldioara si bisericile fortificate Prejmer, Harman si Viscri. TomTouch a ales
pentru derularea campaniei opt statii interactive, doua statii de autobuz din
Bucuresti (zona Unirii), trei statii de metrou (Victoriei, Romana, Unirii) si
trei statii de autobuz din Brasov.
 

Cum functioneaza? Pe un ecran interactiv, ruleaza in partea de jos un
slideshow cu scurte prezentari ale obiectivelor turistice, iar in partea de sus
un material video cu cetatile. Utilizatorii intra apoi intr-o biblioteca
virtuala, fiecare cetate avand propria carte care se deschide, ce poate fi rasfoita,
continand povesti ale cetatilor, fotografii si materiale video. Tot in
biblioteca exista si posibilitatea de a rezolva puzzle-uri cu cetatile si un
buton sub forma de calimara unde utilizatorii pot lasa feedback. Terminalele
sunt dualtouch, in plus fata de
simplul touchscreen, acum sunt posibile si manevrarea fotografiilor – marirea,
micsorarea sau rotirea lor, fiind posibila citirea simultana a 2 atingeri pe
ecran.
 

Aceasta prezentare atrage deja peste 1.300 de utilizatori pe zi, conform
rapoartelor de utilizare, dintre care peste 800 rasfoiesc cartile, fara a se
opri doar la primele pagini. In plus, un utilizator deschide in medie doua
astfel de carti, iar peste 350 dau feedback pe zi. In aceste conditii, se
estimeaza ca pana la finalul campaniei, pe 14 octombrie, aplicatia va fi
accesata de peste 75.000 utilizatori.
 

Campania „Brasov- Calatorie prin istorie” va continua si anul viitor,
tot intr-un interval de doua luni.
 

TomTouch este divizia interactiva a companiei CS
Vision, infiintata in octombrie 2002 de catre Razvan Bagiu. Compania detine doua  linii de
afaceri, implementarea de solutii software, respectiv productia de terminale si
aplicatii interactive. In acest moment compania are 30 de angajati ce isi
desfasoara activitarea in Bucuresti si Brasov, unde CS Vision detine si o hala
proprie de productie a sistemelor multitouch.