Turism

Cum s-a modificat topul destinatiilor rezervate de romani pe mobil in 2015

24 Jun, 12:36 • Redactia DailyBusiness
Numărul rezervărilor făcute de pe dispozitive mobile a crescut în 2015 comparativ cu anul trecut, bărbații din România folosind mai mult decât femeile device-urile menționate pentru a-și rezerva vacanțele, conform unei analize Tripsta. Vezi care sunt cele trei noi destinatii care au intrat in topul preferintelor, inlocuind Atena, Heraklion si Lyon.
Cum s-a modificat topul destinatiilor rezervate de romani pe mobil in 2015

Analiza Tripsta include rezervările de pe dispositive mobile realizate de către utilizatorii români ai Tripsta în perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2015 pentru călătorii programate pentru perioada 1 iunie – 31 august 2015.

[img=6485][/img]

În perioada ianuarie – iunie 2015,
numărul rezervărilor făcute de pe dispozitive mobile a crescut, în
condițiile în care cea mai mare creștere s-a înregistrat în mai
– de șapte ori mai multe rezervări de pe mobile comparativ cu
aceeași perioadă din 2014, deși creșteri importante s-au
înregistrat și în aprilie (de trei ori mai multe rezervări mobile
comparativ cu 2014) și martie (dublu comparativ cu aceeași lună a
anului trecut).

Londra, Istanbul și Malaga reprezinta principalele destinații rezervate de călătorii români de pe
dispozitivele mobile în 2015.  Londra (Marea Britanie) este una dintre
principalele destinații rezervate de români de pe dispozitivele lor
mobile în prima jumătate a anului curent, alături de Istanbul
(Turcia) și Malaga (Spania).

Topul 3 al celor mai rezervate
destinații de pe mobil s-a schimbat în 2015 comparativ cu anul
trecut, când românii au preferat să rezerve de pe dispozitivele
mobile vacanțe la Atena și Heraklion (Grecia), precum și la Lyon
(Franța).

Circa 1.000 euro – cea mai scumpă
rezervare de pe mobil în 2015; 50 euro – cea mai ieftină

Cele mai scumpe zboruri rezervate de
români de pe dispozitive lor mobile în prima jumătate a anului
curent au avut costuri de aproape 1.000 euro, respectiv un zbor pe ruta
Otopeni – Hamburg care a costat 870 euro și a fost rezervat de pe
mobil și unul cu același aeroport de plecare și având ca
destinație Lisabona, care a costat 995 euro și a fost rezervat de pe
un dispozitiv iOS.

Anul trecut, cel mai
scump zbor rezervat pe site-ul mobil al Tripsta a fost către Dulles
International Airport in Washington (USA) și a costat 2,470 euro.
Cele mai ieftine
zboruri rezervate de pe device-uri mobile în 2015 de către români
au fost către Istanbul (56 euro) de pe mobil și către Londra (50 euro)
de pe iOS.

Anul trecut, cel mai ieftin zbor rezervat de români de pe
mobil a fost pe ruta Otopeni – Luton (Marea Britanie) și a costat
87 euro.

Cine sunt cei care au făcut rezervări
de pe mobile?

În prima jumătate a anului curent,
bărbații și-au folosit dispozitivele mobile mai mult decât
femeile pentru a rezerva vacanțe. În același timp, comparativ cu
anul trecut, numărul bărbaților care au folosit mobile pentru a
rezerva călătorii a crescut cu 310%, în timp ce numărul femeilor
a crescut cu 220%.

Românii care și-au
rezervat vacanțe de pe mobile au făcut acest lucru fie pe site-ul
mobil al Tripsta, fie prin intermediul aplicației iOS dedicate a
Tripsta.

Rezervările mobile au reprezentat 14% din totalul
rezervărilor făcute prin intermediul Tripsta în prima jumătate a
anului curent, în creștere de la 5% anul trecut; creșterea a fost
de 360%, întregistrându-se o triplare a numărului de rezervări
mobile de la un an la altul.

Pe de altă parte, rezervările făcute
de pe dispozitive iOS au reprezentat 2.5% din totalul rezervărilor
realizate în prima jumătate a lui 2015.

Agenția de turism online (OTA) Tripsta este cea mai mare OTA din Europa de Sud-Est
și se regăsește în topul 5 al companiilor europene de profil.
Compania are operațiuni în peste 40 de piețe și birouri la Atena,
București, Moscova, Varșovia, Istanbul și Sao Paulo.

Prin intermediul site-ului său,
Tripsta le oferă călătorilor access la zboruri accesibile și
asigurări de călătorie peste tot în lume. Totul
a început în 2005, cu lansarea Travelplanet24, divizia elenă a
tripsta, când CEO & Co-fondatorul, Philipp Brinkmann, &
Co-Fondatorul Kristof Keim, au decis să dezvolte un sistem de
rezervări online și aplicații web innovative pe piața de nișă a
călătoriilor online din Grecia.

La
începutul lui 2010, Travelplanet24 a luat decizia strategică de a
intra pe noi piețe europene prin brandul Tripsta. De atunci,
Tripsta a pus accentul pe brand building, inovație, tehnologie
și expansiune.