Turism

MDRT aloca 256.000 de euro pentru promovarea brandului turistic de tara in trei evenimente muzicale

16 Aug, 17:08 • Redactia DailyBusiness
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a alocat, din fonduri europene, suma de 256.000 de euro pentru promovarea brandului turistic al Romaniei in trei concerte organizate la Bucuresti.
MDRT aloca 256.000 de euro pentru promovarea brandului turistic de tara in trei evenimente muzicale

”In anul 2011, s-a elaborat planul de actiune
pentru promovarea brandului turistic in valoare de 75 milioane de euro din
fonduri europene nerambursabile. In strategia de promovare au fost stabilite cateva
aspecte printre care organizarea de spectacole, participarea la targuri sau
evenimente outdoor”, afirma Hellvig.

”In ceea ce priveste evenimentul de joi
(concertul Lady Gaga), in data de 8 decembrie 2011 a fost depusa o solicitare
de finantare din partea firmei organizatoare, in valoare de 600.000 de euro”,
spune ministrul, citat de Agerpres.

”Intre 8 decembrie 2011 si 28 mai 2012
consultantul angajat de MDRT a analizat solicitarea si in 29 mai a realizat un
referat de finantare pentru cele trei evenimente (BestFest si concertele Lady
Gaga si Red Hot Chilli Peppers ) Suma a ajuns la 256.000 de euro pentru cele
trei evenimente, dintre care 93.000 de euro pentru evenimentul de astazi, repet
finantat din fonduri europene”, a continuat Hellvig.

El a adaugat, totodata, ca MDRT nu finanteaza din bani publici organizarea de
evenimente ci doar aloca bani pentru promovarea brandului turistic de tara.