COMPANII, MEDIA & MARKETING

Baumix se rebranduieste in Patru Maini

17 iulie 2013, ora 13:23, autor(i): Andra Troasca 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Augustin_Russu_director_general_Patru_Maini.jpg
Baumix, producator roman de materiale de constructii cu peste 10 ani de activitate, devine Patru Maini, pozitionandu-se, in plus, drept integrator de servicii si solutii pentru personalizarea caselor.

Patru Maini va include si o componenta mare de antreprenoriat social, potrivit oficialilor companiei.

ôDupa 10 ani de business Baumix, mi-am dat seama ca acesta a evoluat catre ajutarea comunitatilor si legatura stransa cu clientii, asa ca ne-am dorit un brand care sa exprime aceste lucruriö, spune Augustin Russu, fondator si director general Patru Maini.

Procesul de rebranding al producatorului de adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor si chituri de rosturi implica repozitionarea gamelor de produse din portofoliu, pastrand brandul Baumix doar sub forma de gama. Astfel, produsele Patru Maini vor fi impartite in trei game, avand aplicabilitate directa pe nevoile clientilor. In ceea ce priveste pozitionarea drept integrator de solutii pentru personalizarea caselor, Patru Maini are in vedere colaborarea stansa cu arhitecti, designeri, mesteri, constructori, dar si cu beneficiari.



De asemenea, rebrandingul marcheaza si introducerea unei noi abordari de marketing, orientata catre ajutarea comunitatilor locale unde brandul este prezent. Ca un prim pas, compania intentioneaza sa renoveze 48 de institutii de invatamant, centre de plasament si spitale, cu ajutorul cumparatorilor, a voluntarilor si a partenerilor. Primele lucrari urmeaza sa inceapa in luna august.

Inceput in luna octombrie a anului trecut, procesul de rebranding a cuprins auditarea interna a membrilor organizatiei, alaturi de auditarea externa a partenerilor si a clientilor. In urma cercetarii, au fost identificate valorile si viziunea antreprenoriala pe care este fundamentata pozitionarea noului brand. Pe langa noul nume si noua identitate vizuala, procesul a implicat regandirea arhitecturii de brand in contextul noii strategii de business, introducerea unei noi game de produse si repozitionarea celor doua deja existente.

Rebrandingul a fost realizat in colaborare cu Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare creativa de brand care integreaza pentru Patru Maini servicii de branding, advertising si digital - prin Rusu+Bortun Cyber Growers.

Patru Maini a fost infiintata in anul 2003 si produce adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor, chituri de rosturi, in sase linii de productie, cu o capacitate de 35.000 tone lunar.

Pe piata locala, compania concureaza cu producatori precum Adeplast, Duraziv, Henkel (Ceresit).

Citeste siáPiata materialelor de constructii in 2013: Renovarile, singura salvare?
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 26 Mai 2020, 08:52
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter